reklama - zainteresowany?

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku - Sensus

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku
Autor: Agnieszka Drummer Richard Boehnke
ISBN: 9788375618358
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,27 zł (poprzednio: 34,73 zł)
Oszczędzasz: 33% (-11,46 zł)

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Tagi: Języki obce

 Tematem książek jest NOWOCZESNA korespondencja w niemieckim świecie biznesu – SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe itp. Zamiast tradycyjnych pism coraz powszechniej wysyłamy e-maile. Wszechobecne stają się platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Bardzo popularne są także globalne sieci kontaktów typu LinkedIn. A pracując lub szukając pracy w międzynarodowej korporacji lub firmie, która ma międzynarodowe kontakty – warto umieć korzystać z tych wszystkich form komunikacji w języku niemieckim. Właśnie w tej książce znajdziemy bogaty zbiór praktycznych przykładów, jak DZIŚ prowadzić zawodową korespondencję elektroniczną. Powszechnie panuje opinia, że z Niemcami „można się dogadać po angielsku”. Często faktycznie można. Ale ta możliwość jest nagminnie przeceniana, bo firma niemiecka, mając do wyboru zagranicznego partnera biznesowego operującego niemieckim lub operującego tylko angielskim z reguły wybierze jednak tego, z którym porozumienie możliwe jest po niemiecku. 

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

 

Osoby które kupowały "Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
  • Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków
  • Rozmówki włoskie dla bystrzaków
  • English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.