Niemiecki język biznesowy w twojej firmie. Wirtschaftsdeutsch in deinem Unternehmen - Sensus
ISBN: 978-83-7561-907-2
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2018-04-13
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 39,90 zł
Język niemiecki
Używasz języka niemieckiego w pracy, podczas wyjazdów czy spotkań służbowych?
Autorka podczas indywidualnych zajęć miała okazję poznać potrzeby pracowników firm i każde pojedyncze słowo niezbędne do korespondencji handlowej czy rozmów biznesowych. Dysponując wiedzą i doświadczeniem lektora języka niemieckiego stworzyła koncepcję materiałów do nauki bazującą na powtarzaniu słów i całych fraz – gdyż (jak dowodzą tego badania nad pamięcią) przynajmniej trzykrotne powtórzenie informacji daje największą szansę na przeniesienie jej do pamięci długotrwałej.
Ta metoda różni się od typowych szkolnych (podręcznikowych) metod nauczania i ćwiczeń. Materiał książki został podzielony na krótkie moduły tematyczne, aby nie zarzucać osoby uczącej się zbyt dużą ilością nowego słownictwa.
W poszczególnych częściach książki znajdują się gotowe do natychmiastowego wykorzystania w pracy typowe zwroty i frazy. Forma książki umożliwia opanowanie różnorodnego słownictwa zarówno w trakcie zajęć prowadzonych przez lektora, jak i w czasie samodzielnej nauki. Załączony do książki plik MP3 umożliwia szybkie nauczenie się niemieckiego języka biznesowego „ze słuchu”, np. w samochodzie w drodze do pracy i z pracy dzięki powtarzaniu na głos całych gotowych i przydatnych w komunikacji biznesowej zwrotów i wyrażeń.
***
AGNIESZKA DUDEK – lektorka języka niemieckiego we Wrocławiu, wyszkolona metodycznie i wyspecjalizowana w prowadzeniu kursów języka niemieckiego w firmach. Prowadzi rozmowy kwalifikacyjne z lektorami i weryfikuje poziom znajomości języka niemieckiego słuchaczy. Rekomendowana najbardziej wymagającym klientom korporacyjnym. Podstawą ich zadowolenia jest skuteczność opanowania języka niemieckiego przez pracowników, co stanowi priorytet w pracy zawodowej autorki.
Osoby które kupowały "Niemiecki język biznesowy w twojej firmie. Wirtschaftsdeutsch in deinem Unternehmen", wybierały także:
- Rozmówki niemieckie dla bystrzaków 19,67 zł, (5,90 zł -70%)
- Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków 19,67 zł, (5,90 zł -70%)
- English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. Wydanie II 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Niemiecki Fiszki mp3 1000 najważniejszych słów i zdań 13,89 zł, (6,25 zł -55%)
Spis treści
Niemiecki jÄzyk biznesowy w twojej firmie. Wirtschaftsdeutsch in deinem Unternehmen eBook -- spis treĹci
OkĹadka
Strona tytuĹowa
Strona redakcyjna
Spis treĹci
Wersja audio gratis
Przedmowa
1. PRZEDSIÄBIORSTWO
1. DAS UNTERNEHMEN
1.1. PREZENTACJA PRZEDSIÄBIORSTWA
1.1. VORSTELLUNG DES UNTERNEHMENS
1.2. SCHEMAT ORGANIZACYJNY
1.2. ORGANIGRAMM
1.3. DZIAĹY
1.3. ABTEILUNGEN
2. ZATRUDNIENIE
2. EINSTELLUNG
2.1. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
2.1. VORSTELLUNGSGESPRÄCH
2.2. UBIEGANIE SIÄ O PRACÄ
2.2. BEWERBUNG
2.3. UMOWA O PRACÄ
2.3. ARBEITSVERTRAG
2.4. WARUNKI PRACY
2.4. ARBEITSBEDINGUNGEN
3. ATMOSFERA W PRACY
3. BETRIEBSKLIMA
3.1. WZAJEMNE RELACJE W PRACY
3.1. GEGENSEITIGE BEZIEHUNGEN AM ARBEITSPLATZ
3.2. OCENA PRACOWNIKÓW
3.2. BEURTEILUNG DER MITARBEITER
3.3. STRES W ĹťYCIU ZAWODOWYM
3.3. STRESS IM BERUFSLEBEN
3.4. ZWOLNIENIE LEKARSKIE
3.4. KRANKSCHREIBUNG
4. W BIURZE
4. IM BÜRO
4.1. POWITANIE I POĹťEGNANIE
4.1. BEGRÜßUNG UND ABSCHIED
4.2. POGAWÄDKI
4.2. SMALL TALK
4.3. ZADANIA PRACOWNIKÓW UMYSĹOWYCH
4.3. AUFGABEN DER ANGESTELLTEN
4.4. ZADANIA SEKRETAREK
4.4. AUFGABEN DER SEKRETÄRINNEN
5. PRACA PRZY KOMPUTERZE
5. ARBEIT AM COMPUTER
5.1. OBSĹUGA KOMPUTERA
5.1. COMPUTERBEDIENUNG
5.2. KONTAKTY ZE SPECJALISTAMI IT
5.2. KONTAKTE MIT DER IT-ABTEILUNG
6. OBIEG DOKUMENTÓW
6. DOKUMENTENUMLAUF
6.1. DOKUMENTY BIZNESOWE
6.1. GESCHÄFTSDOKUMENTE
6.2. SPORZÄDZANIE UMÓW
6.2. VERFASSUNG DER VERTRÄGE
6.3. PREZENTACJA
6.3. PRÄSENTATION
6.4. STATYSTYKI
6.4. STATISTIKEN
6.5. NEGOCJACJE
6.5. VERHANDLUNGEN
6.6. ARGUMENTACJA
6.6. ARGUMENTATION
6.7. PODRÓĹť SĹUĹťBOWA
6.7. DIENSTREISE
7. OBSĹUGA KLIENTA
7. KUNDENDIENST
7.1. OFERTY
7.1. ANGEBOTE
7.2. ZAMÓWIENIA
7.2. BESTELLUNGEN
7.3. ANULOWANIE ZAMÓWIEĹ
7.3. STORNIERUNG DER BESTELLUNGEN
7.4. REKLAMACJE
7.4. REKLAMATIONEN
7.5. PRZEPROSINY
7.5. ENTSCHULDIGUNGEN
8. PRODUKT I HANDEL
8. PRODUKT UND HANDEL
8.1. RYNEK
8.1. MARKT
8.2. CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU
8.2. CHARAKTERISTIK DES PRODUKTES
8.3. MARKETING
8.3. MARKETING
8.4. WARUNKI PĹATNOĹCI
8.4. ZAHLUNGSBEDINGUNGEN
8.5. WARUNKI DOSTAWY
8.5. LIEFERBEDINGUNGEN
9. LOGISTYKA
9. LOGISTIK
9.1. LOGISTYKA
9.1. LOGISTIK
9.2. PROBLEMY W LOGISTYCE
9.2. PROBLEME IN DER LOGISTIK
9.3. USTALANIE TERMINÓW
9.3. TERMINE FESTLEGEN
9.4. ODWOĹANIE TERMINU
9.4. TERMINABSAGE
9.5. NARADY
9.5. BESPRECHUNGEN
10. BANKOWOĹÄ INTERNETOWA
10. ONLINE-BANKING
10.1. BANKOWOĹÄ
10.1. BANKEN
10.2. PRZELEWY
10.2. ÜBERWEISUNGEN
10.3. KREDYTY
10.3. KREDITE
11. FINANSE
11. FINANZWESEN
11.1. KSIÄGOWOĹÄ
11.1. BUCHHALTUNG
11.2. ROZLICZENIA FINANSOWE
11.2. ABRECHNUNG
11.3. WINDYKACJA
11.3. MAHNUNGEN
11.4. RACHUNKOWOĹÄ
11.4. RECHNUNGSWESEN
12. PRODUKCJA
12. DIE PRODUKTION
12.1. PRODUKCJA
12.1. DIE PRODUKTION
12.2. NAPRAWY
12.2. REPARATUREN
12.3. UTRZYMANIE RUCHU
12.3. INSTANDHALTUNG
12.4. HIGIENA
12.4. HYGIENE
13. ROZMOWY TELEFONICZNE
13. TELEFONGESPRÄCHE
13.1. TELEFONOWANIE
13.1. TELEFONIEREN
13.2. TELEFON NA GORÄCÄ LINIÄ
13.2. HOTLINE ANRUFEN
13.3. PRAWIDĹOWE ZACHOWANIE PRZEZ TELEFON
13.3. RICHTIGES TELEFONVERHALTEN
14. BEZPIECZEĹSTWO
14. SICHERHEIT
14.1. BEZPIECZEĹSTWO NA BUDOWIE
14.1. SICHERHEIT AUF DER BAUSTELLE
14.2. OCHRONA PRACOWNIKÓW
14.2. ARBEITSSCHUTZ
14.3. OCHRONA ĹRODOWISKA
14.3. UMWELTSCHUTZ
15. DODATEK
15. EXTRAS
15.1. PRZYDATNE ZWROTY
15.1. NÜTZLICHE WENDUNGEN
15.2. PRZYDATNE SKRÓTY
15.2. NÜTZLICHE ABKÜRZUNGEN