reklama - zainteresowany?

Nie mów przepraszam, nie mów kocham. Książka o empatii wobec siebie i innych - Sensus

Nie mów przepraszam, nie mów kocham. Książka o empatii wobec siebie i innych
ebook
Autor: Lucyna Wieczorek
ISBN: 9788375547665
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2013-09-26
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Nie mów przepraszam, nie mów kocham. Książka o empatii wobec siebie i innych

Może znasz ze swojego doświadczenia rozmowy, które nie wiesz, po co się toczą, męczą Cię albo nudzą, zostawiając niesmak, gorycz lub pustkę? Może zadajesz sobie pytanie, jak coś powiedzieć, aby być dobrze zrozumianym, albo jak wyrazić podziękowanie, aby nie było trywialne?

Jeśli masz dość pustych słów i chcesz, aby rozmowy, które prowadzisz, były karmiące, szczere i skuteczne, przeczytaj z uwagą zasady empatycznej komunikacji i sprawdź, jak to działa w praktyce. Pozwól sobie na empatię wobec siebie, a potem obdaruj empatią swoje otoczenie. Zobacz, jak empatia ułatwia Ci codzienne życie i dodaje mu głębi, a ten świat czyni lepszym.

Dodaj do koszyka Nie mów przepraszam, nie mów kocham. Książka o empatii wobec siebie i innych

 

Osoby które kupowały "Nie mów przepraszam, nie mów kocham. Książka o empatii wobec siebie i innych", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

Dodaj do koszyka Nie mów przepraszam, nie mów kocham. Książka o empatii wobec siebie i innych

Spis treści

Nie mów przepraszam, nie mów kocham. Książka o empatii wobec siebie i innych eBook -- spis treści

  • OD AUTORKI
  • CZĘŚĆ I WPROWADZENIE
    • ROZDZIAŁ 1
      • PSYCHOZABAWA. JAK SIĘ MA TWOJA EMPATIA?
    • ROZDZIAŁ 2
      • POLEMIKA Z PRZEKONANIAMI NA TEMAT TEGO, JAK POWINNA WYGLĄDAĆ ROZMOWA
  • CZĘŚĆ II PODSTAWY KOMUNIKACJI OPARTEJ NA EMPATII
    • ROZDZIAŁ 1
      • EMPATIA, PIĘKNA BESTIA
    • ROZDZIAŁ 2
      • FAKTY ZAMIAST FANTAZJI, CZYLI JAK ROZPOCZĄĆ DIALOG, A NIE KŁÓTNIĘ
    • ROZDZIAŁ 3
      • CZUJĘ, ZAMIAST: MYŚLĘ, ŻE CZUJĘ
    • ROZDZIAŁ 4
      • WARTOŚCI, POTRZEBY, TĘSKNOTY
    • ROZDZIAŁ 5
      • PROŚBY ZAMIAST PRESJI, ŻĄDAŃ I POŻĄDAŃ
  • CZĘŚĆ III EMPATIA WOBEC SIEBIE
    • ROZDZIAŁ 1
      • EMPATIA WOBEC STRASZNEJ SZCZEROŚCI
    • ROZDZIAŁ 2
      • EMPATIA WOBEC BRAKU EMPATII
    • ROZDZIAŁ 3
      • EMPATIA WOBEC SILNYCH EMOCJI
    • ROZDZIAŁ 4
      • EMPATIA WOBEC ROZUMU
    • ROZDZIAŁ 5
      • EMPATIA WOBEC CIENIA
    • ROZDZIAŁ 6
      • EMPATIA WOBEC ODGRYWANYCH RÓL
    • ROZDZIAŁ 7
      • EMPATIA WOBEC SIEBIE, KIEDY JESTEM KRYTYKOWANA
    • ROZDZIAŁ 8
      • EMPATIA WOBEC PRZEPRASZAM
    • ROZDZIAŁ 9
      • EMPATIA WOBEC MYŚLI O WYPROWADZCE DO INNEGO KRAJU
    • ROZDZIAŁ 10
      • EMPATIA WOBEC FANTAZJI SEKSUALNYCH
  • CZĘŚĆ IV EMPATIA WOBEC ŚWIATA
    • ROZDZIAŁ 1
      • SŁUCHANIE PIERWSZY STOPIEŃ DO EMPATII
    • ROZDZIAŁ 2
      • EMPATIA WOBEC OSOBY, KTÓRA MÓWI NIE
    • ROZDZIAŁ 3
      • EMPATIA WOBEC OSOBY, KTÓRA MNIE KRYTYKUJE
    • ROZDZIAŁ 4
      • W PRACY TO NIE DZIAŁA?
    • ROZDZIAŁ 5
      • EMPATIA WOBEC CZUJĄCYCH ISTOT
    • ROZDZIAŁ 6
      • WDZIĘCZNOŚĆ I DOCENIENIE
  • PODSUMOWANIE
  • LITERATURA
  • EMPATYCZNA MAPA POLSKI

Dodaj do koszyka Nie mów przepraszam, nie mów kocham. Książka o empatii wobec siebie i innych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.