reklama - zainteresowany?

Nie lubię kotów - Sensus

Nie lubię kotów
Autor: Zyskowska-Ignaciak Katarzyna
ISBN: 978-8-3101-2628-3
stron: 384, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 24,30 zł (poprzednio: 31,56 zł)
Oszczędzasz: 23% (-7,26 zł)

Dodaj do koszyka Nie lubię kotów

Tagi: Literatura obyczajowa i romans

Wojtek. Robi karierę w niemieckiej korporacji, jest mężem i ojcem coraz rzadziej wracającym do Polski, za to coraz bliżej zaprzyjaźnionym z koleżanką z pracy. Malina. Żona Wojtka. Z wykształcenia prawniczka, z wyboru pani domu, interesuje się dekoracją wnętrz, czas dzieli między pisanie bloga a zakupy. Karolina. Przyjaciółka Maliny. Nieco znudzona redaktorka w największym polskim wydawnictwie, wciąż w stanie wolnym. Daniel. Brat Karoliny. Ambitny młody prawnik, wspólnik w dużej kancelarii, ceni sobie niezobowiązujący seks. Dagmara. Wydaje debiutancką powieść i idzie na kompromis z własnym talentem. Konrad. Kochający syn, obowiązkowy pracownik, czuły kochanek, człowiek, który ma wszystko. A może nawet więcej. Sześć postaci i sześć splecionych z sobą historii. Nikt nie jest tym, kim się wydaje. Katarzyna Zyskowska-Ignaciak wraz ze swoimi bohaterami, zagubionymi trzydziestokilkulatkami, przemierza współczesny świat pozorów. Autorka o sobie: Choć z wykształcenia jestem dziennikarką, z trudem trzymam się rzeczywistości, a od suchych faktów wolę fikcję literacką. Moje główne role życiowe to: matka wyrodna, żona niedoskonała, nieperfekcyjna pani domu, pisarka poszukująca w kolejności przypadkowej. Gdy nie piszę, żegluję, wędruję po górach lub jeżdżę na rowerze. W przyszłości zamieszkam w domu nad jeziorem, ale obecnie do snu kołysze mnie szum warszawskich tramwajów.

Dodaj do koszyka Nie lubię kotów

 

Osoby które kupowały "Nie lubię kotów", wybierały także:

  • Przeczucie
  • Pami
  • Fatalne zwi
  • Perfectly wrong
  • Annika

Dodaj do koszyka Nie lubię kotów

Spis treści

Dodaj do koszyka Nie lubię kotów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.