reklama - zainteresowany?

Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II - Sensus

Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II
ebook
Autor: Dan Roam
Tytuł oryginału: The Back of the Napkin (Expanded Edition): Solving Problems and Selling Ideas with Pictures
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-2022-2
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-22
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)

Dodaj do koszyka Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II

Teraz w kolorze!

Od jaskiniowca po biznesmena — postaw na wizualne przedstawianie swoich pomysłów!

  • Tango z kałamarnicą, czyli podstawy tworzenia przekonujących rysunków biznesowych
  • Co mówią Twoje oczy, czyli otwieranie właściwego kanału komunikacji z klientem
  • 6 podstawowych modeli rysunków, czyli kto, co, ile, gdzie, kiedy, jak, dlaczego
Rysowanie i myślenie wizualne towarzyszy człowiekowi od zarania dziejów. Co więcej, także małe dziecko, zanim nauczy się pisać, a nawet porządnie mówić, chwyta za kredki i kartkę. Rysunek jest bardzo starym i bardzo skutecznym narzędziem przekazywania myśli, znajdowania rozwiązań najróżniejszych problemów, opisywania skomplikowanych procesów. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać to narzędzie w pracy, rozrysowywać swoje pomysły na własne potrzeby i na potrzeby innych, sięgnij po książkę Dana Roama.

Otworzy ona przed Tobą zupełnie nowe perspektywy. Nauczysz się wizualnie definiować swój problem i przedstawiać go innym, dostosowywać formę i treść rysunku do oczekiwań odbiorcy, jasno i precyzyjnie formułować swój komunikat. Odkryjesz także siłę tkwiącą w rozrysowywaniu problemów i znajdowaniu ich nieoczywistych, nieszablonowych, błyskotliwych rozwiązań — to wręcz niewiarygodne, jak wielką moc mogą mieć strzałki, ludziki i inne proste elementy, pozwalające odbiorcy wyobrazić sobie sedno sprawy.

Dołącz do nauczycieli, menedżerów projektów, lekarzy, inżynierów, pracowników obsługujących linie montażowe, pilotów, trenerów futbolu, wojskowych instruktorów musztry, analityków finansowych, uczniów, rodziców i prawników, którzy przekonali się już o wielkim potencjale wizualnego rozwiązywania problemów.
  • Zupełnie nowy sposób patrzenia na biznes
  • Jakie problemy, jakie rysunki i kim jesteśmy „my”?
  • Ryzyko, które zawsze się opłaca, czyli cztery etapy myślenia wizualnego
  • Dziękuję, tylko oglądam
  • Sześć sposobów widzenia
  • SQVID, czyli zajęcia z wyobraźni stosowanej
  • Pokazywanie i MBA z myślenia wizualnego
  • Kim są nasi klienci i ilu kupuje?
  • Kiedy możemy wprowadzić usprawnienia i jak poprawić wyniki?
  • Po co w ogóle się w to bawić?
  • Wyciąganie wniosków... za pomocą rysunków
  • Dziesięć (i pół) przykazania myślenia wizualnego
  • Myślenie wizualne w ujęciu naukowym
  • Zasobnik dla osób zainteresowanych myśleniem wizualnym

Popatrz na problem przez pryzmat rysunku — i rozwiąż go w mig!

Dodaj do koszyka Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

Dodaj do koszyka Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II

Spis treści

Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II eBook -- spis treści

CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE

KAŻDY, ZAWSZE, WSZĘDZIE: ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW ZA POMOCĄ RYSUNKÓW

1. Zupełnie nowy sposób patrzenia na biznes (15)

2. Jakie problemy, jakie rysunki i kim jesteśmy "my"? (24)

3. Ryzyko, które zawsze się opłaca, czyli cztery etapy myślenia wizualnego (40)

CZĘŚĆ II. ODKRYWANIE POMYSŁÓW

LEPIEJ PATRZEĆ, OSTRZEJ WIDZIEĆ, DALEJ SIĘGAĆ WYOBRAŹNIĄ, CZYLI ZASADY I NARZĘDZIA SKUTECZNEGO MYŚLENIA WIZUALNEGO

4. Dziękuję, tylko oglądam (53)

5. Sześć sposobów widzenia (71)

6. SQVID, czyli zajęcia z wyobraźni stosowanej (90)

7. Modele pokazywania (117)

CZĘŚĆ III. ROZWIJANIE POMYSŁÓW

MBA Z MYŚLENIA WIZUALNEGO, CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ MYŚLENIE WIZUALNE W PRAKTYCE

8. Pokazywanie i MBA z myślenia wizualnego (133)

9. Kim są nasi klienci? Rysunki rozwiązujące problemy typu kto/co (137)

10. Ilu kupuje? Rysunki rozwiązujące problemy typu ile (146)

11. Gdzie szukać klientów? Rysunki rozwiązujące problemy typu gdzie (156)

12. Kiedy możemy wprowadzić usprawnienia? Rysunki rozwiązujące problemy typu kiedy (175)

13. W jaki sposób poprawić nasze wyniki? Rysunki rozwiązujące problemy typu jak (191)

14. Po co w ogóle się w to bawić? Rysunki rozwiązujące problemy typu dlaczego (197)

CZĘŚĆ IV. PRZEKONYWANIE DO POMYSŁÓW

CZAS POCHWALIĆ SIĘ NASZYM DOROBKIEM

15. Wszystkiego, co wiem o biznesie, nauczyłem się podczas prezentacji (211)

16. Wyciąganie wniosków... za pomocą rysunków (223)

Podziękowania (227)

Dodatek A. Dziesięć (i pół) przykazania myślenia wizualnego (230)

Dodatek B. Myślenie wizualne w ujęciu naukowym (237)

Dodatek C. Zasobnik dla osób zainteresowanych myśleniem wizualnym (244)

Dodaj do koszyka Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.