Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II - Sensus
Tytuł oryginału: The Back of the Napkin (Expanded Edition): Solving Problems and Selling Ideas with Pictures
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-2022-2
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-22
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)
Teraz w kolorze!
Od jaskiniowca po biznesmena — postaw na wizualne przedstawianie swoich pomysłów!
- Tango z kałamarnicą, czyli podstawy tworzenia przekonujących rysunków biznesowych
- Co mówią Twoje oczy, czyli otwieranie właściwego kanału komunikacji z klientem
- 6 podstawowych modeli rysunków, czyli kto, co, ile, gdzie, kiedy, jak, dlaczego
Otworzy ona przed Tobą zupełnie nowe perspektywy. Nauczysz się wizualnie definiować swój problem i przedstawiać go innym, dostosowywać formę i treść rysunku do oczekiwań odbiorcy, jasno i precyzyjnie formułować swój komunikat. Odkryjesz także siłę tkwiącą w rozrysowywaniu problemów i znajdowaniu ich nieoczywistych, nieszablonowych, błyskotliwych rozwiązań — to wręcz niewiarygodne, jak wielką moc mogą mieć strzałki, ludziki i inne proste elementy, pozwalające odbiorcy wyobrazić sobie sedno sprawy.
Dołącz do nauczycieli, menedżerów projektów, lekarzy, inżynierów, pracowników obsługujących linie montażowe, pilotów, trenerów futbolu, wojskowych instruktorów musztry, analityków finansowych, uczniów, rodziców i prawników, którzy przekonali się już o wielkim potencjale wizualnego rozwiązywania problemów.
- Zupełnie nowy sposób patrzenia na biznes
- Jakie problemy, jakie rysunki i kim jesteśmy „my”?
- Ryzyko, które zawsze się opłaca, czyli cztery etapy myślenia wizualnego
- Dziękuję, tylko oglądam
- Sześć sposobów widzenia
- SQVID, czyli zajęcia z wyobraźni stosowanej
- Pokazywanie i MBA z myślenia wizualnego
- Kim są nasi klienci i ilu kupuje?
- Kiedy możemy wprowadzić usprawnienia i jak poprawić wyniki?
- Po co w ogóle się w to bawić?
- Wyciąganie wniosków... za pomocą rysunków
- Dziesięć (i pół) przykazania myślenia wizualnego
- Myślenie wizualne w ujęciu naukowym
- Zasobnik dla osób zainteresowanych myśleniem wizualnym
Popatrz na problem przez pryzmat rysunku — i rozwiąż go w mig!
Osoby które kupowały "Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II", wybierały także:
- Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby 0,00 zł
- Tajemnice sieci 39,50 zł, (7,90 zł -80%)
- Przeczucie 44,50 zł, (8,90 zł -80%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II eBook -- spis treści
CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE
KAŻDY, ZAWSZE, WSZĘDZIE: ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW ZA POMOCĄ RYSUNKÓW
1. Zupełnie nowy sposób patrzenia na biznes (15)
2. Jakie problemy, jakie rysunki i kim jesteśmy "my"? (24)
3. Ryzyko, które zawsze się opłaca, czyli cztery etapy myślenia wizualnego (40)
CZĘŚĆ II. ODKRYWANIE POMYSŁÓW
LEPIEJ PATRZEĆ, OSTRZEJ WIDZIEĆ, DALEJ SIĘGAĆ WYOBRAŹNIĄ, CZYLI ZASADY I NARZĘDZIA SKUTECZNEGO MYŚLENIA WIZUALNEGO
4. Dziękuję, tylko oglądam (53)
5. Sześć sposobów widzenia (71)
6. SQVID, czyli zajęcia z wyobraźni stosowanej (90)
7. Modele pokazywania (117)
CZĘŚĆ III. ROZWIJANIE POMYSŁÓW
MBA Z MYŚLENIA WIZUALNEGO, CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ MYŚLENIE WIZUALNE W PRAKTYCE
8. Pokazywanie i MBA z myślenia wizualnego (133)
9. Kim są nasi klienci? Rysunki rozwiązujące problemy typu kto/co (137)
10. Ilu kupuje? Rysunki rozwiązujące problemy typu ile (146)
11. Gdzie szukać klientów? Rysunki rozwiązujące problemy typu gdzie (156)
12. Kiedy możemy wprowadzić usprawnienia? Rysunki rozwiązujące problemy typu kiedy (175)
13. W jaki sposób poprawić nasze wyniki? Rysunki rozwiązujące problemy typu jak (191)
14. Po co w ogóle się w to bawić? Rysunki rozwiązujące problemy typu dlaczego (197)
CZĘŚĆ IV. PRZEKONYWANIE DO POMYSŁÓW
CZAS POCHWALIĆ SIĘ NASZYM DOROBKIEM
15. Wszystkiego, co wiem o biznesie, nauczyłem się podczas prezentacji (211)
16. Wyciąganie wniosków... za pomocą rysunków (223)
Podziękowania (227)
Dodatek A. Dziesięć (i pół) przykazania myślenia wizualnego (230)
Dodatek B. Myślenie wizualne w ujęciu naukowym (237)
Dodatek C. Zasobnik dla osób zainteresowanych myśleniem wizualnym (244)