reklama - zainteresowany?

Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem - Sensus

Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-5038-0
stron: 344, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-12-13
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem

Tagi: Książki z autografem

Mentor Twojej kariery

Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budujÄ…cym sprawnie funkcjonujÄ…cÄ… sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opÅ‚acanych zawodów na Å›wiecie. Twoje zarobki zależą bezpoÅ›rednio od Twoich dziaÅ‚aÅ„, masz wzglÄ™dnÄ… niezależność i możesz wpÅ‚ywać na wÅ‚asny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracujÄ…c ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego.

Jednak aby osiÄ…gnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doÅ›wiadczonego mentora, który przeszedÅ‚ wczeÅ›niej drogÄ™, którÄ… kroczysz, i zechce podzielić siÄ™ wÅ‚asnymi obserwacjami. TakÄ… wÅ‚aÅ›nie rolÄ™ speÅ‚nia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doÅ›wiadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsÅ‚onie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porzÄ…dkuje zasady, które prowadzÄ… do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć siÄ™ doskonaleniem wÅ‚asnej postawy i warsztatu pracy. JeÅ›li chcesz osiÄ…gnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy.

Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami.

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem

Spis treści

Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem -- spis treści

Trudne poczÄ…tki (9)

Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)

  • Inne spojrzenie (15)
  • PieniÄ…dze (19)
  • Przekonania (24)
  • Zmiana przekonaÅ„ (29)
  • Koncentracja (31)
  • Zmiana koncentracji (34)
  • Kontrola (43)

Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)

  • SkÄ…d siÄ™ biorÄ… decyzje (50)
  • Chcemy czuć siÄ™ lepiej lub przestać czuć siÄ™ źle (52)
  • Potrzeby (53)
  • Pewność (55)
  • Urozmaicenie (61)
  • Uznanie (65)
  • Przynależność (69)
  • Rozwój (72)
  • Prawa wpÅ‚ywu (75)

Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (99)

  • Dlaczego i jak (100)
  • Cele (107)
  • Technologia (131)
  • Jak zdobywać wiedzÄ™? (132)
  • Podsumowanie (140)

RozdziaÅ‚ 4. Co na poczÄ…tek? Jak i gdzie szukać klientów (143)

  • Lista kontaktów (148)
  • Osoby wpÅ‚ywowe (149)
  • Rekomendacje (151)
  • Lista możliwoÅ›ci (158)
  • Nawyki (160)

RozdziaÅ‚ 5. Jak siÄ™ spotkać? Jak umówić siÄ™ na spotkanie handlowe (167)

  • Rozmowa telefoniczna (171)

Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (207)

  • Etap pierwszy - nawiÄ…zanie kontaktu i zbudowanie relacji (210)
  • Etap drugi - zbieranie informacji i uÅ›wiadamianie potrzeb (224)
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (238)
  • Kolejny krok (266)

Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (267)

  • Różnice indywidualne (274)
  • Metaprogramy (274)
  • Systemy reprezentacji (290)
  • PiÄ™cioczynnikowy Model OsobowoÅ›ci (293)

Rozdział 8. Czym jest network marketing (301)

  • Konflikt relacji (314)
  • Mentalność pracownika (317)
  • Piramida (320)
  • Masz do mnie interes... (324)
  • LÄ™k (325)
  • Jak osiÄ…gnąć sukces w MLM? (326)
  • Moje doÅ›wiadczenia (333)

Zakończenie (337)

Zawartość CD (343)

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.