Marketing - Sensus
ISBN: 978-8-3011-6967-1
stron: 328, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)
Nowoczesne źródÅ‚o wiedzy o marketingu w przedsiÄ™biorstwie, oparte na wieloletnim doÅ›wiadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykÅ‚ady z dziaÅ‚alnoÅ›ci polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotÄ™ marketingu jako koncepcji zarzÄ…dzania i poznać wspóÅ‚zależnoÅ›ci niÄ… rzÄ…dzÄ…ce.
Konkurencyjne i ciÄ…gle zmieniajÄ…ce siÄ™ otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiÄ™biorstwach podporzÄ…dkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiÄ™biorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbÄ™dny do rozwoju dziaÅ‚alnoÅ›ci. Dostarczenie klientowi produktu, w peÅ‚ni odpowiadajÄ…cego jego potrzebom, jest dÅ‚ugotrwaÅ‚ym procesem obejmujÄ…cym rozpoznanie otoczenia i zachowaÅ„ nabywców, segmentacjÄ™ rynku i wyznaczenie strategii.
Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:,/p>
- badania marketingowe,
- segmentacjÄ™ rynku,
- strategiÄ™ produktu, dystrybucji, cen,
- wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki,
- reklamÄ™ i promocjÄ™,
- plan marketingowy.
DoÅ›wiadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla najwiÄ™kszych polskich firm pozwoliÅ‚o autorowi napisać książkÄ™, która jest nie tylko unikalnym podrÄ™cznikiem akademickim, ale także znakomitym źródÅ‚em wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmujÄ… siÄ™ marketingiem i zarzÄ…dzaniem.
Osoby które kupowały "Marketing", wybierały także:
- Siła podświadomości. Co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie? 44,43 zł, (34,21 zł -23%)
- Siła innych 44,43 zł, (34,21 zł -23%)
- Siła serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu 39,48 zł, (30,40 zł -23%)
- Jak wysłać psa na wakacje. Felietony 39,48 zł, (30,40 zł -23%)
- Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej 99,00 zł, (79,20 zł -20%)