reklama - zainteresowany?

MÄ…dre zaufanie - Sensus

MÄ…dre zaufanie
Autor: Covey Stephen M. R., Link Greg, Merrill Rebecca
Tłumaczenie: Laskowicz Paweł
ISBN: 978-8-3751-0986-3
stron: 344, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 32,30 zł (poprzednio: 39,88 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,58 zł)

Dodaj do koszyka MÄ…dre zaufanie

Tagi: Psychologia pracy | Rozwój osobisty

Ponad milion egzemplarzy w 22 językach!

Jak w czasach kryzysu zaufania budować dobrobyt oraz wyzwalać energię i radość.

"Mądre zaufanie" jest niewątpliwie jedną z najbardziej znaczących i nowatorskich książek naszych czasów.

Warren Bennis, psycholog, badacz problematyki przywództwa i biznesu

Autorzy przedstawiają istotną dla biznesu prawdę: zaufanie nie jest jedynie skutkiem ubocznym zawodowych relacji, czymś, co rodzi się niejako przypadkiem, lecz wartością a nawet umiejętnością dzięki której można prosperować. W jasny i przystępny sposób dzielą się historiami osób i firm, które odkryły, że wysoki poziom zaufania w relacjach owocuje nie tylko większymi zyskami i wpływami, ale także potęguje życiową energię i radość. Sukces tych ludzi i organizacji w czasach kryzysu zaufania potwierdza, że wartość ta ma znaczenie. Mądre zaufanie opisuje pięć działań, jakie podejmują ludzie znakomicie prosperujący mimo trudnych rynkowych warunków, podczas gdy upada tak wiele firm.

Zaufanie jest fundamentem biznesu i od dawna kluczową wartością w naszej firmie. Bez publicznego zaufania do naszej firmy i marki oraz bez wewnętrznego zaufania między współpracownikami i partnerami nie moglibyśmy prowadzić interesów. To proste. Jednak ciesząc się zaufaniem i nim obdarzając, mamy nieograniczone możliwości rozwoju.

Robert A. McDonald, prezes i dyrektor Procter & Gamble



Dodaj do koszyka MÄ…dre zaufanie

 

Osoby które kupowały "Mądre zaufanie", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy

Dodaj do koszyka MÄ…dre zaufanie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka MÄ…dre zaufanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.