reklama - zainteresowany?

Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie - Sensus


mp3
Autor: Simon Sinek
Tytuł oryginału: Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don't
Tłumaczenie: Marcin Machnik, Magda Witkowska
ISBN: 978-83-283-3904-0
stron: 272, Format: mp3
Data wydania: 2018-02-27
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia pracy | Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Inspiruj ludzi, buduj silne zespoły, zostań genialnym przywódcą!

Wyczekiwana kontynuacja światowego bestsellera Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania. Jej autor, Simon Sinek, jest wizjonerem, optymistą i liderem kulturowej rewolucji DLACZEGO. Jego druga książka stanowi naturalną kontynuację "Zaczynaj od DLACZEGO" i przenosi zawarte w niej idee na poziom korporacyjny. W przypadku firmy odpowiedź na pytanie DLACZEGO ma także kluczowe znaczenie, ale to dopiero początek. Potem trzeba się zastanowić, jak zarazić członków zarządu swoją wizją. Jak inspirować pracowników do tego, by ufali i byli oddani firmie i sobie nawzajem? Sinek podaje przykład kultury Marines, w której mężczyźni i kobiety są gotowi zaryzykować życie, bo wiedzą, że inni zrobiliby dla nich to samo. Nie jest to wynikiem żadnego prania mózgu, lecz wykorzystania ludzkiej natury, bo istnieją środowiska i kultury, które naturalnie wydobywają z człowieka to, co w nim najlepsze. Jeśli firmie uda się wprowadzić taką mentalność, pracownicy będą chętniej podejmować ryzyko ze świadomością, że ich koledzy i szefowie staną za nimi murem, niezależnie od okoliczności. Sinek wyjaśnia na podstawie barwnych i przekonujących przykładów, jak kultywować firmowe DLACZEGO, uwzględniając w tym równaniu ludzi.

Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie.

Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przełożonych, to pracownicy, którzy z własnej inicjatywy zainwestują czas i wysiłek w naukę czy pracę na rzecz swojej firmy.

Czy to rzeczywiście jest aż takie proste? Ten model wykorzystują najlepsze przedsiębiorstwa na całym świecie - i osiągają dzięki niemu znacznie większe zyski, rozwijają się intensywniej i są znacznie bardziej konkurencyjne na niełatwym współczesnym rynku. Chcesz, by Twoja firma dołączyła do tego grona? Chcesz nadać tempo własnej karierze? Nie czekaj, aż wyprzedzą Cię inni!


Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie", wybierały także:

  • Dzieci Soma Seba

Dodaj do koszyka

Spis treści

Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie Audiobook -- spis treści

Przedmowa (7)

CZĘŚĆ I. NASZA POTRZEBA, BY CZUĆ SIĘ BEZPIECZNIE

1. Ochrona z góry (11)

2. Pracownik też człowiek (17)

3. Poczucie przynależności (29)

4. Tak, ale... (37)

CZĘŚĆ II. POTĘŻNE SIŁY

5. Kiedy powiedzieć "dosyć"? (47)

6. EDSO (53)

7. Wielki K. (69)

8. Po co nam liderzy (79)

CZĘŚĆ III. RZECZYWISTOŚĆ

9. Odwaga, by postępować właściwie (91)

10. Skuter śnieżny na pustyni (97)

CZĘŚĆ IV. JAK DO TEGO DOSZŁO?

11. Boom przed plajtą (103)

12. Dorośli "baby boomers" (113)

CZĘŚĆ V. PROBLEM ZE ZWIĘKSZONYM DYSTANSEM

13. Zwiększanie dystansu zabija (121)

14. Współczesne zwiększanie dystansu (127)

15. Opanuj dystans (135)

16. Nierównowaga (153)

CZĘŚĆ VI. DESTRUKCYJNA OBFITOŚĆ

17. Lekcja przywództwa nr 1. Jaka kultura, taka firma (157)

18. Lekcja przywództwa nr 2. Jaki lider, taka kultura (169)

19. Lekcja przywództwa nr 3. Spójność ma znaczenie (183)

20. Lekcja przywództwa nr 4. Przyjaźń ma znaczenie (195)

21. Lekcja przywództwa nr 5. Bądź przywódcą ludzi, a nie numerków (205)

CZĘŚĆ VII. SPOŁECZEŃSTWO NAŁOGOWCÓW

22. Jesteśmy przyczyną wszystkich swoich problemów (223)

23. Za wszelką cenę (231)

24. Pokolenie dystansu (239)

CZĘŚĆ VIII. STAŃ SIĘ LIDEREM

25. Dwunasty krok (249)

26. Wspólny trud (255)

27. Potrzebujemy więcej liderów (263)

Podziękowania (267)

Bibliografia (271)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.