reklama - zainteresowany?

Komunikacja w kryzysie - Sensus

Komunikacja w kryzysie
ebook
Autor: Kate Hartley
T艂umaczenie: Aleksandra O
ISBN: 9788301213404
stron: 244, Format: ebook
Data wydania: 2020-07-30
Ksi臋garnia: Sensus

Cena ksi膮偶ki: 55,20 z艂 (poprzednio: 68,15 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-12,95 z艂)

Dodaj do koszyka Komunikacja w kryzysie

Tagi: Komunikacja mi

Idea kontrolowania kryzysu jest ju

Dodaj do koszyka Komunikacja w kryzysie

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Komunikacja w kryzysie", wybiera艂y tak偶e:

  • Jak wygrywa
  • Sztuka wojny. Wydanie III
  • Dogada
  • Naucz ich, jak maj

Dodaj do koszyka Komunikacja w kryzysie

Spis tre艣ci

Komunikacja w kryzysie eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Przedmowa
  • Cz臋艣膰 I. Jak zrozumie膰 zmian臋 zachowa艅 klient贸w
    • Wprowadzenie
    • 01. Kopanie le偶膮cej marki: dlaczego uwielbiamy pa艂a膰 nienawi艣ci膮 do naszych ulubionych marek
    • 02. Problem spadaj膮cego zaufania w obliczu fa艂szywych wiadomo艣ci
    • 03. Komu mo偶na ufa膰? Wzrost popularno艣ci influencer贸w a聽podupadaj膮ce media tradycyjne
    • 04. To oburzaj膮ce! To skandal! Jak zrozumie膰 nowe reakcje na skandale i聽z艂e聽wiadomo艣ci oraz rol臋 medi贸w spo艂eczno艣ciowych
    • 05. Chc臋 to mie膰 na ju偶. Zarz膮dzanie oczekiwaniami klient贸w, kt贸rzy chc膮 otrzymywa膰 informacje w聽tempie ekspresowym
    • 06. Profil trolla: kim s膮 trolle i聽jak聽je聽okie艂zna膰
    • 07. 艢wiadomy konsument: problemy i presja przejrzysto艣ci marki
  • Cz臋艣膰 II. Rola zmieniaj膮cego si臋 zachowania klient贸w w聽zarz膮dzaniu kryzysowym
    • 08. Nowe wyzwania: jak zrozumie膰 wp艂yw zmieniaj膮cego si臋 zachowania klient贸w na聽strategie zarz膮dzania kryzysem
    • 09. Co jest akceptowalne w聽czasie kryzysu? Jak odr贸偶ni膰 codzienne zadania od zarz膮dzania kryzysem
    • 10. Hydra medi贸w spo艂eczno艣ciowych: zasady przejrzysto艣ci a聽zatajanie informacji w聽zarz膮dzaniu kryzysem
    • 11. Kryzysy w akcji: lekcje wyci膮gni臋te z聽dzia艂a艅 antykryzysowych pi臋ciu du偶ych firm
    • 12. Kluczowa rola prawdom贸wno艣ci w聽zarz膮dzaniu kryzysem i聽reputacj膮
    • 13. Odpieranie ataku: dlaczego wasz zesp贸艂 ds.聽komunikacji musi by膰聽wytrzyma艂y
  • Cz臋艣膰 III. Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej
    • 14. Reakcja m贸zgu na kryzys i聽przygotowywanie waszego聽zespo艂u na聽kryzysowe wyzwania
    • 15. Co maj膮 do powiedzenia influencerzy specjalizuj膮cy si臋 w komunikacji kryzysowej na temat zagro偶e艅 czyhaj膮cych na聽marki
    • 16. Rola przyw贸dztwa podczas kryzysu oraz聽przygotowywanie waszego zespo艂u
    • 17. Pokazywanie ludzkiej strony oraz okazywanie empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawd臋 ma to znaczenie, a kiedy s膮 to tylko puste s艂owa
    • 18. Od czego zacz膮膰? Ustalanie priorytet贸w w聽czasie kryzysu
    • 19. Ujarzmianie t艂umu. Jak za艂agodzi膰 kryzys z聽pomoc膮 influencer贸w i聽zwolennik贸w: wywiad ze聽Scottem Guthriem
    • 20. Rola technologii w聽zarz膮dzaniu kryzysem: wykorzystywanie analityki predykcyjnej, narz臋dzi social listeningu i danych z聽wyszukiwarek
    • 21. Praktyczne porady, jak przygotowa膰, przeprowadzi膰 i przeanalizowa膰 wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec si臋 powszechnych b艂臋d贸w)
  • Literatura uzupe艂niaj膮ca
  • O Autorce
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Komunikacja w kryzysie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.