reklama - zainteresowany?

Kompetencje menedżera - Sensus

Kompetencje menedżera
mp3
Autor: Mirosław Kot
ISBN: 978-83-283-6336-6
stron: 384, Format: mp3
Data wydania: 2020-01-09
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 58,64 zł)
Oszczędzasz: 78% (-45,74 zł)

Dodaj do koszyka Kompetencje menedżera

Tagi: Psychologia pracy | Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Menedżerze: właścicielu firmy, dyrektorze, kierowniku, specjalisto HR!

Książka, którą trzymasz w ręku, to Twoja lektura obowiązkowa. Nie tylko na dziś - także na jutro, pojutrze i na za dziesięć lat, ponieważ szefować firmie i ludziom w niej oznacza: stale dążyć do rozwoju. Zdobywać nową wiedzę w zakresie rekrutacji, szkoleń i coachingowego wsparcia pracowników, kompetencji miękkich oraz zarządczych czy wreszcie prawa pracy. Zdobyte informacje przed wdrożeniem ich w praktykę funkcjonowania organizacji należy przećwiczyć. Oczywiście na nikim innym jak tylko na sobie. Bycie menedżerem to ciężka praca. Wiesz o tym najlepiej. Przekonany jest o tym również Mirosław Kot, który pięć ostatnich lat, a tak naprawdę całe zawodowe życie poświęcił jednemu celowi. Temu, by opracować kompletny i praktyczny, oparty na dobrej podbudowie teoretycznej opis kompetencji menedżera.

Oto Twoje zawodowe kompendium wiedzy. Suche fakty dotyczące kompetencji, jakimi musi dysponować współczesny zarządzający, wzbogacone zostały ponad setką przykładów z rynku oraz drugą setką ćwiczeń. Niektóre możesz uznać za zbyt trudne do wykonania, inne okażą się za łatwe. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie zawodowego rozwoju obecnie jesteś. Ćwicz poszczególne kompetencje regularnie. Zacznij od tych, które są Ci niezbędne do pracy już teraz, ale nie zapominaj o tych, które pomogą budować Twoją przyszłość. Pracuj nad wszystkimi albo wybierz te, które uznasz za najbardziej dla siebie przydatne. I pamiętaj - ta książka jest mocna jak esencja. Możesz ją pochłonąć lub rozcieńczać innymi lekturami.

Dodaj do koszyka Kompetencje menedżera

Spis treści

Kompetencje menedera Audiobook -- spis treci

Rozdzia 1. Kompetencje HR (11)

  • ABC kompetencji (11)
    • Podzia i waciwoci kompetencji (13)
    • Kompetencje i work-life balance (17)
    • Tworzenie modelu (ksigi kompetencji) (19)
    • Model kompetencji (21)
  • Zarzdzanie procesem szkoleniowym (25)
    • Okrelanie celu szkolenia (28)
    • Okrelanie grupy odbiorców (28)
    • Ewaluacja szkolenia (33)
    • Przykad praktycznego wykorzystania metody Donalda L. Kirkpatricka (35)
  • Rekrutacja i selekcja pracowników (37)
    • Zarzdzanie ocen pracownicz (50)
  • Zarzdzanie talentami (59)

Rozdzia 2. Kompetencje osobiste (63)

  • Inteligencja emocjonalna (63)
    • Kompetencje wchodzce w zakres inteligencji emocjonalnej (66)
    • Inteligencja niezbdna w codziennym yciu i w pracy (70)
  • Komunikacja menedera (75)
    • Regua wzmacniaczy i osabiaczy komunikacyjnych (76)
    • Bomby i wkrty komunikacyjne (79)
    • Regua jasnych i prostych komunikatów (81)
    • Regua wzmocnienia i osabienia emocji a zachta do zmiany bd wykonania zadania (82)
    • Regua niespenienia (84)
    • Regua zaprzecze (84)
    • Regua presupozycji (85)
    • Regua "Nie oceniaj czowieka, tylko jego zachowania" (87)
    • Regua faktów i dowodów (88)
    • Regua imada komunikacyjnego, czyli pytania zamknite sugerujce (89)
    • Regua jasnych komunikatów - zero ukrytych intencji (91)
    • Regua asertywnoci na "nie" (91)
    • Regua asertywnoci na "tak" (92)
    • Asertywna odmowa (94)
    • Asertywna pochwaa i krytyka (96)
  • Wystpienia publiczne (101)
  • Efektywno osobista (114)
    • Jak by efektywnym? (117)
  • Radzenie sobie z manipulacj (119)
  • Zarzdzanie sob w stresie (129)
  • Zarzdzanie sob w czasie (135)
  • Kreatywno i innowacja (147)

Rozdzia 3. Kompetencje zarzdcze (155)

  • Komunikacja wewntrzna w firmie (155)
  • Zarzdzanie zespoem (159)
    • Co to oznacza, e kto jest z pokolenia X, Y lub Z? (169)
  • Motywacja (pacowa i pozapacowa) (175)
  • Etykieta biznesu (184)
    • Zasada 1 - pierwszestwo (186)
    • Zasada 2 - punktualno (187)
    • Zasada 3 - przywitanie i poegnanie (187)
    • Zasada 4 - stosowny ubiór (188)
    • Zasada 5 - mowa ciaa (189)
    • Zasada 6 - cel spotkania (190)
    • Zasada 7 - wizytówka (nie ulotka) (190)
  • Zarzdzanie wizerunkiem firmy (192)
  • Przywództwo i autorytet (197)
  • Delegowanie zada i uprawnie (205)
  • Zarzdzanie konfliktem (211)
  • Zarzdzanie strategiczne (218)
  • Zarzdzanie zmian (225)
    • Akceptowanie zmiany (227)
  • Coaching i mentoring w zarzdzaniu zespoem (231)
  • Zarzdzanie przez cele (239)

Rozdzia 4. Prawo pracy (253)

  • Nawizanie stosunku pracy (umowa o prac) (253)
    • Umowa na okres próbny (258)
    • Umowa na czas okrelony (260)
    • Umowa na czas nieokrelony (262)
    • Umowa na zastpstwo (265)
  • Zmiana warunków umowy o prac - porozumienie zmieniajce (aneks) i wypowiedzenie zmieniajce (266)
  • Prawa i obowizki stron stosunku pracy (268)
    • Obowizki pracodawcy wobec pracownika (269)
    • Obowizki pracownika (271)
  • Sankcje za niewaciwe wykonywanie obowizków pracowniczych (273)
    • Dokumentacja zwizana z udzielaniem kar (276)
    • Notatka subowa (277)
  • Przeciwdziaanie dyskryminacji, molestowaniu, nierównemu traktowaniu i mobbingowi (278)
    • Przeciwdziaanie dyskryminacji (278)
    • Przeciwdziaanie molestowaniu (284)
    • Przeciwdziaanie nierównemu traktowaniu (286)
    • Przeciwdziaanie mobbingowi (287)
  • Czas pracy (298)
    • Okresy zaliczane i niezaliczane do czasu pracy (300)
    • Szkolenia zaliczane i niezaliczane do czasu pracy (303)
    • Dyur (304)
    • Podró subowa (306)
    • Systemy czasu pracy (307)
    • Planowanie, rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy - gówne pojcia (316)
    • Ewidencja czasu pracy (328)
    • Zwolnienia okolicznociowe i nieobecnoci pracownika (332)
    • Urlopy wypoczynkowe (wymiar, udzielanie, odmowa i odwoanie z urlopu) (335)
  • Uprawnienia zwizane z rodzicielstwem (340)
    • Prawa rodziców (345)
  • Ochrona danych osobowych i kadrowych (350)
    • Co to s dane osobowe? (350)
    • Ochrona i przetwarzanie danych kadrowych (353)
    • Ochrona wizerunku pracownika (354)
    • Dane wraliwe (356)
    • Zasady kontroli przetwarzania danych osobowych (357)
    • Powierzenie danych osobowych (360)
  • Dokumentacja kadrowa: osobowa i pacowa (363)
  • Rozwizywanie stosunku pracy (za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia) (365)
    • Wydanie wiadectwa pracy (372)

Akty prawne (377)

Orzeczenia sdów (379)

Bibliografia (381)

  • Strony internetowe (384)

Dodaj do koszyka Kompetencje menedżera

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.