reklama - zainteresowany?

Jak zbudować poczucie własnej wartości. Samo Sedno - Sensus

Jak zbudować poczucie własnej wartości. Samo Sedno
Autor: Dorota Gromnicka
ISBN: 978-8-3778-8276-4
stron: 248, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 32,90 zł

Dodaj do koszyka Jak zbudować poczucie własnej wartości. Samo Sedno

Czujesz się ze sobą źle, ograniczają cię własne lęki? Stale próbujesz zadowolić innych i jesteś przekonany, że nie zasługujesz na awans, szczęście, pomoc? Sięgnij po tę książkę! Zawarte w niej rady doświadczonego terapeuty pokażą ci, jak skutecznie zbudować poczucie własnej wartości!

Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?

- uczy, jak rozpoznać u siebie objawy niskiej samooceny i odróżnić je od innych stanów

- zawiera propozycję osobistego warsztatu, który pozwoli ci krok po kroku odbudować poczucie własnej wartości

- prezentuje konkretne narzędzia, techniki i ćwiczenia pomocne w akceptacji siebie, asertywnej odmowie i dokonywaniu wyborów w zgodzie ze sobą

- przedstawia historie osób, którym udało się odzyskać szacunek do siebie i uwierzyć we własne możliwości

Dorota Gromnicka psycholog i doświadczona psychoterapeutka. Studiowała na UKSW w Warszawie, Uniwersytecie La Sapienza w Rzymie oraz UJ w Krakowie. Ukończyła Szkołę Psychoterapii w podejściu integracyjnym. Prowadzi psychoterapię indywidualną oraz grupową. Jest autorką wydanego w serii Samo Sedno poradnika Depresja. Jak pomóc sobie i bliskim.

Dodaj do koszyka Jak zbudować poczucie własnej wartości. Samo Sedno

 

Osoby które kupowały "Jak zbudować poczucie własnej wartości. Samo Sedno", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Jak zbudować poczucie własnej wartości. Samo Sedno

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Jak zbudować poczucie własnej wartości. Samo Sedno

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.