reklama - zainteresowany?

Intymnie Rozmowy nie tylko o miłości - Sensus

Intymnie Rozmowy nie tylko o miłości
Autor: Wiśniewski Janusz L., Izdebski Zbigniew
ISBN: 978-8-3240-2642-5
stron: 383, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 28,46 zł (poprzednio: 36,49 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,03 zł)

Dodaj do koszyka Intymnie Rozmowy nie tylko o miłości

Tagi: Relacje damsko-męskie | Seksualność

Czego pragnie kobieta, a czego mężczyzna? Czy monogamia może być podniecajÄ…ca? Czy nimfomankÄ™ kiedykolwiek boli gÅ‚owa? I po co ludziom wierność? Jak kocha siÄ™ ginekolog? Autorów tej książki pewnie nie trzeba nikomu przedstawiać. Jeden jest wybitnym seksuologiem, drugi autorem wielu bestsellerowych powieÅ›ci i jednoczeÅ›nie naukowcem, który chemiÄ™ miÅ‚oÅ›ci potrafi rozÅ‚ożyć na czynniki pierwsze. Zbigniew Izdebski i Janusz L. WiÅ›niewski spotkali siÄ™, by porozmawiać o najważniejszych sprawach w życiu czÅ‚owieka: o miÅ‚oÅ›ci i o tym, co z tÄ… miÅ‚oÅ›ciÄ… jest nierozerwalnie zwiÄ…zane - o seksualnoÅ›ci, intymnoÅ›ci, bliskoÅ›ci i czuÅ‚oÅ›ci. Ich rozmowa wciÄ…ga, skÅ‚ania do refleksji, czasami zaskakuje. Nie ma w niej tematów tabu, ani niewygodnych pytaÅ„; jest wiedza, sÄ… konkretne porady i obrazowe przykÅ‚ady, a także bardzo intymne wyznania. A co wiÄ™cej - obok należnej tematowi naukowej powagi - znajdziecie w tej książce także bardzo dużo humoru.

Dodaj do koszyka Intymnie Rozmowy nie tylko o miłości

 

Osoby które kupowały "Intymnie Rozmowy nie tylko o miłości", wybierały także:

  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • KsiÄ™ga zwiÄ…zków, podrywu i seksu dla mężczyzn. Wydanie II
  • Pokusy i Å‚akocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miÅ‚oÅ›ci
  • Prawdziwa miÅ‚ość. 10 kroków do trwaÅ‚ego zwiÄ…zku
  • PiÄ™knie odmienni. Jak uwolnić zwiÄ…zek od codziennych sprzeczek i nieporozumieÅ„

Dodaj do koszyka Intymnie Rozmowy nie tylko o miłości

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Intymnie Rozmowy nie tylko o miłości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.