reklama - zainteresowany?

Imperceptywność w języku macedońskim i polskim - Sensus

Imperceptywność w języku macedońskim i polskim
ebook
Autor: Magdalena Błaszak
ISBN: 978-8-3801-2325-0
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2016-08-29
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 18,48 zł (poprzednio: 23,10 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,62 zł)

Dodaj do koszyka Imperceptywność w języku macedońskim i polskim

Tagi: Języki obce

Monografia stanowi podsumowanie stanu badań nad kategorią imperceptywności. Adresowana jest do slawistów i językoznawców, a także translatologów – dydaktyków języka macedońskiego. W pracy zawarta jest charakterystyka kategorii imperceptywności pod względem semantycznym, a także opis poszczególnych przypadków gramatykalizacji tej kategorii oraz leksykalnych sposobów jej wyrażania. Analiza kategorii imperceptywności we współczesnym języku macedońskim i polskim  ma charakter ujęcia synchronicznego i  zarazem kontrastywno - konfrontatywnego. Jako że badana problematyka językowa pozostaje w znacznej dysproporcji w zakresie wyrazistości czyli stopnia  gramatykalizacji tej kategorii – na korzyść języka macedońskiego, sytuacja taka znajduje także odbicie  ilościowe w całej monografii, język macedoński jest traktowany nieprzypadkowo jako wyjściowy w opisie i analizie, a język polski  stawiany na drugim planie ze względu na brak gramatykalizacji  rozpatrywanej kategorii.

Dodaj do koszyka Imperceptywność w języku macedońskim i polskim

 

Osoby które kupowały "Imperceptywność w języku macedońskim i polskim", wybierały także:

  • Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
  • Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków
  • English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko
  • Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. Wydanie II
  • Niemiecki Fiszki mp3 1000 najważniejszych słów i zdań

Dodaj do koszyka Imperceptywność w języku macedońskim i polskim

Spis treści

Dodaj do koszyka Imperceptywność w języku macedońskim i polskim

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.