reklama - zainteresowany?

Homoseksualizm męski i kobiecy w perspektywie psychologicznej - Sensus

Homoseksualizm męski i kobiecy w perspektywie psychologicznej
ebook
Autor: Marcin Kwiatkowski, Iwona Janicka
ISBN: 978-8-3011-8623-4
stron: 292, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-29
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 39,20 zł (poprzednio: 48,40 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,20 zł)

Dodaj do koszyka Homoseksualizm męski i kobiecy w perspektywie psychologicznej

Tagi: Seksualność

Autorzy zaprezentowali w swojej monografii wyniki badań poświęconych fenomenowi homoseksualizmu. Przeanalizowali dwa obszary funkcjonowania osób homoseksualnych: indywidualny - dotyczący ich charakterystyki psychologicznej i relacyjny - poświęcony intymnym związkom emocjonalnym, jakie te osoby tworzą, a także pokazujący ich w roli rodziców.

Dodaj do koszyka Homoseksualizm męski i kobiecy w perspektywie psychologicznej

 

Osoby które kupowały "Homoseksualizm męski i kobiecy w perspektywie psychologicznej", wybierały także:

  • Seks lepszy niż kiedykolwiek
  • Jak zdobyć faceta i sprawić, by ciÄ…gle za TobÄ… szalaÅ‚
  • Driven. NamiÄ™tność silniejsza niż ból
  • Inna miÅ‚ość?
  • Pokusy i Å‚akocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miÅ‚oÅ›ci

Dodaj do koszyka Homoseksualizm męski i kobiecy w perspektywie psychologicznej

Spis treści

Homoseksualizm męski i kobiecy w perspektywie psychologicznej eBook -- spis treści

Wstęp

1. Psychospołeczna istota homoseksualizmu
1.1. Typologie homoseksualizmu
1.2. Występowanie homoseksualizmu
1.3. Ewolucja podejścia do homoseksualizmu
1.3.1. Ruch wyzwolenia homoseksualistów
1.3.2. Homoseksualizm w systemach prawnych na świecie

2. Fenomen płci
2.1. SpoÅ‚eczno-kulturowy kontekst pÅ‚ci – pÅ‚eć psychologiczna
2.2. Biologiczny wymiar płci

3. Tożsamość płciowa
3.1. Kształtowanie się tożsamości płciowej
3.2. Zaburzenia tożsamości płciowej
3.3. Tożsamość homoseksualna
3.4. Czynniki zakłócające kształtowanie się tożsamości homoseksualnej

4. Uwarunkowania homoseksualizmu
4.1. Teorie biologiczne
4.1.1. Teorie hormonalne
4.1.2. Budowa neuroanatomiczna mózgu
4.1.3. Teorie genetyczne
4.1.4. Teorie neuropsychologiczne
4.1.5. Teorie socjobiologiczne
4.1.6. Korelaty orientacji homoseksualnej
4.2. Teorie psychologiczne
4.2.1. Homoseksualizm według Freuda i jego następców
4.2.2. Uwarunkowania rodzinne homoseksualizmu
4.2.3. Uwiedzenie homoseksualne w okresie dzieciństwa
4.2.4. Homoseksualizm jako konstrukt społeczny

5. Charakterystyka psychologiczna osób homoseksualnych
5.1. Osobowość osób homoseksualnych
5.1.1. Osobowość homoseksualnych kobiet i mężczyzn – wyniki badaÅ„ wÅ‚asnych
5.1.2. Podsumowanie
5.2. Temperament osób homoseksualnych
5.2.1. Temperament homoseksualnych kobiet i mężczyzn – wyniki badaÅ„ wÅ‚asnych
5.2.2. Podsumowanie
5.3. Płeć psychologiczna osób homoseksualnych
5.3.1. PÅ‚eć psychologiczna homoseksualnych kobiet i mężczyzn – wyniki badaÅ„ wÅ‚asnych
5.3.2. Podsumowanie

6. Postawy rodzicielskie a homoseksualizm
6.1. Postawy rodzicielskie w percepcji homoseksualnych kobiet i mężczyzn – wyniki badaÅ„ wÅ‚asnych
6.2. Podsumowanie

7. Czynniki ryzyka zachowań homoseksualnych
7.1. Czynniki ryzyka zachowań homoseksualnych u kobiet
7.2. Czynniki ryzyka zachowań homoseksualnych u mężczyzn
7.3. Podsumowanie

8. Osoby homoseksualne w związkach trwałych
8.1. Specyfika związków homoseksualnych
8.2. Jakość związków homoseksualnych
8.3. Podział ról i obowiązków domowych przez partnerów homoseksualnych
8.4. Trwałość związków homoseksualnych
8.5. Podsumowanie

9. Rodziny z wyboru
9.1. Rodzicielstwo osób homoseksualnych
9.2. Jakość rodzin partnerów homoseksualnych
9.2.1. Relacje między partnerami homoseksualnymi jako rodzicami
9.2.2. Relacje między homoseksualnymi rodzicami a ich dziećmi 218 9.3. Dzieci rodziców homoseksualnych
9.3.1. Funkcjonowanie psychospołeczne dzieci rodziców homoseksualnych
9.3.2. Tożsamość płciowa dzieci rodziców homoseksualnych
9.4. Podsumowanie

Zakończenie

Bibliografia

Indeks nazwisk

Indeks rzeczowy

O Autorach

Dodaj do koszyka Homoseksualizm męski i kobiecy w perspektywie psychologicznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.