reklama - zainteresowany?

Gry o władzę. Potężny arsenał metod osiągania celów. One działają - Sensus


ebook
Autor: Henrik Fexeus
ISBN: 978-8-3650-6851-4
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2015-11-30
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 27,40 zł (poprzednio: 32,62 zł)
Oszczędzasz: 16% (-5,22 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Gry o władzę, stworzone przez Henrika Fexeusa, prezentują mechanizm działania mało znanych technik, przedstawiając je w formie zwięzłych i praktycznych wskazówek, które możesz wykorzystać w każdej sytuacji: w pracy, wśród przyjaciół czy przy stole w gronie najbliższych Ci osób. Dzięki tej książce nauczysz się, w jaki sposób sprawiać, by niezależnie od okoliczności ludzie myśleli tak, jak Ty. To wiedza, której możesz użyć, negocjując podwyżkę, wygłaszając prelekcję lub udając się na pierwszą randkę.

Prawdziwa władza nie jest czymś, co można zdobyć; to coś, czym ludzie muszą Cię obdarzyć z własnej woli. W książce Fexeus pokazuje, jak uzyskać coś, co sam określa mianem „dobrej władzy”: można po nią sięgnąć, stosując praktyczne i proste techniki, dzięki którym przejmiesz kontrolę nad swoim życiem, a zarazem wywołasz zadowolenie i aplauz otaczających Cię osób. To właśnie na podstawie kwestii zaprezentowanych w tym tekście oceniał podczas kampanii wyborczej w 2014 roku autorytet szwedzkich polityków i ich metody sprawowania władzy.

Henrik Fexeus sięga po przykłady z życia codziennego i niezbite dowody ujawniające zaskakującą prawdę dotyczącą mechanizmów, które pozwalają wpływać na otaczające Cię osoby. Dzięki tej książce zrozumiesz, ile władzy naprawdę posiadasz i jak należy jej używać.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Gry o władzę. Potężny arsenał metod osiągania celów. One działają", wybierały także:

  • Dzieci Soma Seba

Dodaj do koszyka

Spis treści

Gry o władzę. Potężny arsenał metod osiągania celów. One działają eBook -- spis treści

  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • ZASADY GRY
  • I. Gra pierwsza. Układanki umysłowe 16 technik, które sprawią, że ludzie ci uwierzą
    • 1.1. Gruntownie przemyśl sprawy
    • 1.2. Buduj starannie
    • 1.3. Nie próbuj zmieniać świata na siłę
    • 1.4. Strzeż się maksymalistów
    • 1.5. Gdy ktoś szybciej od ciebie osiągnął cel
    • 1.6. Słabość jest siłą
    • 1.7. Bądź świadom swych podstawowych potrzeb
    • 1.8. Wpływaj na opinie innych
    • 1.9. Bezproblemowa zmiana zdania
    • 1.10. Jak cię widzą, tak cię piszą
    • 1.11. Pokaż im, że już to robią
    • 1.12. Kontroluj zespół
    • 1.13. nawet jeśli jeszcze nie istnieje
    • 1.14. Układ palców określa twój status
    • 1.15. Wysoki status
    • 1.16. Dobra i zła atmosfera
  • II. Gra druga. Gry słowne 16 strategii, które sprawią, że ludzie będą słuchać właśnie ciebie i tylko ciebie
    • 2.1. Mistrz Mowy Polskiej
    • 2.2. Zacznij od dobrej strony
    • 2.3. I zamiast nie
    • 2.4. Kiedy trzeba powiedzieć ale
    • 2.5. Jeszcze słów kilka o przyczynach i skutkach
    • 2.6. Konsternacja albo
    • 2.7. Ze wskazaniem na ty
    • 2.8. Ty i ja, czyli my
    • 2.9. Sztuka inteligentnego milczenia
    • 2.10. Gdy nie masz nic do powiedzenia
    • 2.11. Pytanie, co jest najważniejsze
    • 2.12. Burzenie schematów
    • 2.13. Dotrzymuj kroku i prowadź
    • 2.14. W promocji?
    • 2.15. Ogarniaj sercem i rozumem
    • 2.16. Uważaj, co mówisz
  • III. Gra trzecia. Manewry interpersonalne 20 sposobów pozwalających zdobyć miłość otoczenia
    • 3.1. Używaj żółtych karteczek
    • 3.2. Dawać dyskretnie i otrzymywać w zamian
    • 3.3. W pełni osobiście
    • 3.4. Władza wynikająca z podobieństwa
    • 3.5. Tworzyć z pomocą hipotez
    • 3.6. Porozumienie zaplanowane w czasie
    • 3.7. Związek oparty na empatii
    • 3.8. Wartość powitania
    • 3.9. Pamiętaj o Drobnych Rzeczach
    • 3.10. Jak chwalisz, to porządnie
    • 3.11. Naucz się prosić o pomoc
    • 3.12. Proś i zwyciężaj
    • 3.13. Wystarczy powiedzieć Dziękuję
    • 3.14. Gdy już nie żyjesz
    • 3.15. Miej na względzie potrzeby innych
    • 3.16. Pytaj, by przekonywać
    • 3.17. Niewerbalne nie
    • 3.18. Gesty niepokoju i otuchy
    • 3.19. Czytaj z ruchu ust
    • 3.20. Przestrzeń to władza
  • IV. Gra czwarta. Walka z bossem! 12 metod, które sprawią, że inni zejdą ci z drogi
    • 4.1. Mentalny pancerz
    • 4.2. Przerwij i przejmij inicjatywę
    • 4.3. Kiedy pojawia się chaos
    • 4.4. Naucz się dostrzegać przeszkody
    • 4.5. Uczyń ich zwycięzcami
    • 4.6. Rzeczy, których nigdy nie nazwiesz, słowa, których nigdy nie wypowiesz
    • 4.7. Bądź neutralny
    • 4.8. Dąż do konsensusu
    • 4.9. Wymuszona obiektywność
    • 4.10. Dwie sprawdzone strategie na uniknięcie ataku
    • 4.11. Walka o władzę
    • 4.12. Twój najlepszy plan b
  • Awans na kolejny poziom!

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.