reklama - zainteresowany?

Etyka w komunikacji - Sensus

Etyka w komunikacji
ebook
Autor: Gra
ISBN: 978-83-65237-90-3
stron: 2018, Format: ebook
Data wydania: 2021-12-30
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 13,72 zł (poprzednio: 20,79 zł)
Oszczędzasz: 34% (-7,07 zł)

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

Tagi: Komunikacja mi

Prezentowana publikacja to zbiór prac dedykowanych przez uczniów i przyjació

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

 

Osoby które kupowały "Etyka w komunikacji", wybierały także:

  • Jak wygrywa
  • Sztuka wojny. Wydanie III
  • Negocjacje w praktyce. Jak osi
  • Emocjonalny (nie)
  • Dlaczego Tw

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

Spis treści

Etyka w komunikacji eBook -- spis treści

Spis treści

Elżbieta Laskowska
Rozdział 1. Poziomy komunikacyjne w opisie etycznych i nieetycznych zachowań językowych

Jakub Z. Lichański
Rozdział 2. Ballada Puchatka o mężnym czynie Prosiaczka. Etyka i komunikacja – analiza przypadku

Grażyna Habrajska
Rozdział 3. Sprzeczności aksjologiczne a etyka polemiczna

Aleksy Awdiejew
Rozdział 4. Pozorna argumentacja

Krzysztof Ozga
Rozdział 5. Projekt „maDka” – przekraczanie granic etyki w performansie komunikacyjnym

Jan Franciszek Jacko
Rozdział 6. Etyka ekspresji.

Jarosław Płuciennik
Rozdział 7. Podstawowe modele jakości dziennikarskiej a kultura cyfrowa

Jolanta Antas, Michał Kozień
Rozdział 8. Semantyczne zniekształcanie znaczeń w języku obecnej władzy

Monika Kaczor
Rozdział 9. Zazdrość jako problem etyczny (na przykładzie dyskusji publicznych)

Barbara Bogołębska
Rozdział 10. Problemy moralno-społeczne we współczesnym reportażu

Rafał Leśniczak
Rozdział 11. Mediatyzacja katolickiej sfery religijnej oraz działań instytucjonalnego Kościoła katolickiego a obiektywizm przekazu. Analiza wybranych publikacji tygodnika „Newsweek Polska” (2005–2006).

Wiesław Czechowski
Rozdział 12. Etyka informowania o wypadku w telewizyjnych programach informacyjnych

Magdalena Ogieniewska-Małecka
Rozdział 13. Etyka w edukacji o Holokauście na przykładzie filmów Instytutu Yad Vashem w Jerozolimie

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.