Etyka w komunikacji - Sensus

ISBN: 978-83-65237-90-3
stron: 2018, Format: ebook
Data wydania: 2021-12-30
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 13,72 zł (poprzednio: 20,79 zł)
Oszczędzasz: 34% (-7,07 zł)
Osoby które kupowały "Etyka w komunikacji", wybierały także:
- Jak wygrywa 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Sztuka wojny. Wydanie III 39,90 zł, (15,96 zł -60%)
- Negocjacje w praktyce. Jak osi 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Emocjonalny (nie) 44,89 zł, (20,20 zł -55%)
- Dlaczego Tw 44,89 zł, (20,20 zł -55%)
Spis treści
Etyka w komunikacji eBook -- spis treści
Spis treści
Elżbieta Laskowska
Rozdział 1. Poziomy komunikacyjne w opisie etycznych i nieetycznych zachowań językowych
Jakub Z. Lichański
Rozdział 2. Ballada Puchatka o mężnym czynie Prosiaczka. Etyka i komunikacja – analiza przypadku
Grażyna Habrajska
Rozdział 3. Sprzeczności aksjologiczne a etyka polemiczna
Aleksy Awdiejew
Rozdział 4. Pozorna argumentacja
Krzysztof Ozga
Rozdział 5. Projekt „maDka” – przekraczanie granic etyki w performansie komunikacyjnym
Jan Franciszek Jacko
Rozdział 6. Etyka ekspresji.
Jarosław Płuciennik
Rozdział 7. Podstawowe modele jakości dziennikarskiej a kultura cyfrowa
Jolanta Antas, Michał Kozień
Rozdział 8. Semantyczne zniekształcanie znaczeń w języku obecnej władzy
Monika Kaczor
Rozdział 9. Zazdrość jako problem etyczny (na przykładzie dyskusji publicznych)
Barbara Bogołębska
Rozdział 10. Problemy moralno-społeczne we współczesnym reportażu
Rafał Leśniczak
Rozdział 11. Mediatyzacja katolickiej sfery religijnej oraz działań instytucjonalnego Kościoła katolickiego a obiektywizm przekazu. Analiza wybranych publikacji tygodnika „Newsweek Polska” (2005–2006).
Wiesław Czechowski
Rozdział 12. Etyka informowania o wypadku w telewizyjnych programach informacyjnych
Magdalena Ogieniewska-Małecka
Rozdział 13. Etyka w edukacji o Holokauście na przykładzie filmów Instytutu Yad Vashem w Jerozolimie