reklama - zainteresowany?

Etyka w komunikacji - Sensus

Etyka w komunikacji
ebook
Autor: Gra
ISBN: 978-83-65237-90-3
stron: 2018, Format: ebook
Data wydania: 2021-12-30
Ksi─Ögarnia: Sensus

Cena ksi─ů┼╝ki: 13,72 z┼é (poprzednio: 20,79 z┼é)
Oszczędzasz: 34% (-7,07 zł)

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

Tagi: Komunikacja mi

Prezentowana publikacja to zbiór prac dedykowanych przez uczniów i przyjació

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

 

Osoby które kupowały "Etyka w komunikacji", wybierały także:

  • Dogada
  • Jak wygrywa
  • Jak wygrywa
  • Sztuka wojny. Wydanie III
  • Magia s

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

Spis tre┼Ťci

Etyka w komunikacji eBook -- spis treÂci

Spis treÂci

El┐bieta Laskowska
Rozdzia│ 1. Poziomy komunikacyjne w opisie etycznych i nieetycznych zachowa˝ jŕzykowych

Jakub Z. Licha˝ski
Rozdzia│ 2. Ballada Puchatka o mŕ┐nym czynie Prosiaczka. Etyka i komunikacja – analiza przypadku

Gra┐yna Habrajska
Rozdzia│ 3. SprzecznoÂci aksjologiczne a etyka polemiczna

Aleksy Awdiejew
Rozdzia│ 4. Pozorna argumentacja

Krzysztof Ozga
Rozdzia│ 5. Projekt „maDka” – przekraczanie granic etyki w performansie komunikacyjnym

Jan Franciszek Jacko
Rozdzia│ 6. Etyka ekspresji.

Jaros│aw P│uciennik
Rozdzia│ 7. Podstawowe modele jakoÂci dziennikarskiej a kultura cyfrowa

Jolanta Antas, Micha│ Kozie˝
Rozdzia│ 8. Semantyczne zniekszta│canie znacze˝ w jŕzyku obecnej w│adzy

Monika Kaczor
Rozdzia│ 9. ZazdroŠ jako problem etyczny (na przyk│adzie dyskusji publicznych)

Barbara Bogo│ŕbska
Rozdzia│ 10. Problemy moralno-spo│eczne we wspó│czesnym reporta┐u

Rafa│ LeÂniczak
Rozdzia│ 11. Mediatyzacja katolickiej sfery religijnej oraz dzia│a˝ instytucjonalnego KoÂcio│a katolickiego a obiektywizm przekazu. Analiza wybranych publikacji tygodnika „Newsweek Polska” (2005–2006).

Wies│aw Czechowski
Rozdzia│ 12. Etyka informowania o wypadku w telewizyjnych programach informacyjnych

Magdalena Ogieniewska-Ma│ecka
Rozdzia│ 13. Etyka w edukacji o HolokauÂcie na przyk│adzie filmów Instytutu Yad Vashem w Jerozolimie

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale┼╝─ů do wydawnictwa Helion S.A.