reklama - zainteresowany?

Etyka w komunikacji - Sensus

Etyka w komunikacji
ebook
Autor: Gra
ISBN: 978-83-65237-90-3
stron: 2018, Format: ebook
Data wydania: 2021-12-30
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 13,72 zł (poprzednio: 20,79 zł)
Oszczędzasz: 34% (-7,07 zł)

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

Tagi: Komunikacja mi

Prezentowana publikacja to zbiór prac dedykowanych przez uczniów i przyjació

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

 

Osoby które kupowały "Etyka w komunikacji", wybierały także:

  • Jak wygrywa
  • Sztuka wojny. Wydanie III
  • Dogada
  • Naucz ich, jak maj

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

Spis treści

Etyka w komunikacji eBook -- spis treści

Spis treści

Elżbieta Laskowska
Rozdział 1. Poziomy komunikacyjne w opisie etycznych i nieetycznych zachowań językowych

Jakub Z. Lichański
RozdziaÅ‚ 2. Ballada Puchatka o mężnym czynie Prosiaczka. Etyka i komunikacja – analiza przypadku

Grażyna Habrajska
Rozdział 3. Sprzeczności aksjologiczne a etyka polemiczna

Aleksy Awdiejew
Rozdział 4. Pozorna argumentacja

Krzysztof Ozga
RozdziaÅ‚ 5. Projekt „maDka” – przekraczanie granic etyki w performansie komunikacyjnym

Jan Franciszek Jacko
Rozdział 6. Etyka ekspresji.

Jarosław Płuciennik
Rozdział 7. Podstawowe modele jakości dziennikarskiej a kultura cyfrowa

Jolanta Antas, Michał Kozień
Rozdział 8. Semantyczne zniekształcanie znaczeń w języku obecnej władzy

Monika Kaczor
Rozdział 9. Zazdrość jako problem etyczny (na przykładzie dyskusji publicznych)

Barbara Bogołębska
RozdziaÅ‚ 10. Problemy moralno-spoÅ‚eczne we wspóÅ‚czesnym reportażu

Rafał Leśniczak
RozdziaÅ‚ 11. Mediatyzacja katolickiej sfery religijnej oraz dziaÅ‚aÅ„ instytucjonalnego KoÅ›cioÅ‚a katolickiego a obiektywizm przekazu. Analiza wybranych publikacji tygodnika „Newsweek Polska” (2005–2006).

Wiesław Czechowski
Rozdział 12. Etyka informowania o wypadku w telewizyjnych programach informacyjnych

Magdalena Ogieniewska-Małecka
RozdziaÅ‚ 13. Etyka w edukacji o HolokauÅ›cie na przykÅ‚adzie filmów Instytutu Yad Vashem w Jerozolimie

Dodaj do koszyka Etyka w komunikacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.