reklama - zainteresowany?

Dziewięć kłamstw o pracy - Sensus

Dziewięć kłamstw o pracy
ebook
Autor: Marcus Buckingham, Ashley Goodall
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 978-83-8087-903-4
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-18
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 43,92 zł (poprzednio: 54,22 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,30 zł)

Dodaj do koszyka Dziewięć kłamstw o pracy

Tagi: Motywacja

„Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarzÄ…dzajÄ…cych ludźmi” wedÅ‚ug SHRM (Society for Human Resource Managers).
Jedna z „Książek biznesowych miesiÄ…ca” wedÅ‚ug dziennika „FinancialTimes”.
Jedna z „14 najlepszych książek biznesowych” wg magazynu „Business Insider”.
Jedna z „10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagÄ™” wg dziennika „Washington Post”.

Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a sÅ‚aboÅ›ci eliminować. Przywództwo jest czymÅ› namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiajÄ… wrażenie podstawowych prawd dotyczÄ…cych dzisiejszego Å›rodowiska pracy. W rzeczywistoÅ›ci jednak sÄ… kÅ‚amstwami.

Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef dziaÅ‚u przywództwa i inteligencji zespoÅ‚owej Ashley Goodall pokazujÄ…, że za każdym razem, gdy pojawiamy siÄ™ w pracy, stykamy siÄ™ z tymi samymi wielkimi oszustwami: znieksztaÅ‚ceniami, faÅ‚szywymi zaÅ‚ożeniami i bÅ‚Ä™dami myÅ›lowymi, które prowadzÄ… nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji.

Za pomocÄ… wciÄ…gajÄ…cych historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniajÄ… istotne prawdy, które myÅ›lÄ…cy i otwarci przywódcy szybko doceniÄ…: o tym, że najwiÄ™ksze znaczenie majÄ… siÅ‚a i spójność zespoÅ‚u, a nie kultura firmy; że powinniÅ›my mniej siÄ™ skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniÅ›my dążyć do wywoÅ‚ania wÅ›ród nich poczucia celowoÅ›ci i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcÄ… być ciÄ…gle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze.

ObalajÄ…c mity dotyczÄ…ce przywództwa, planowania i równowagi w Å›wiecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionujÄ… konwencjonalnÄ… wiedzÄ™ na temat Å›wiata biznesu. DziÄ™ki temu każdy czytelnik tej książki może stać siÄ™ lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.

***

Kiedy z książki biznesowej dowiadujÄ™ siÄ™ czegoÅ› nowego i zyskujÄ™ nowe spojrzenie na zagadnienia zwiÄ…zane z przywództwem, wiem, że znalazÅ‚em coÅ› naprawdÄ™ wartoÅ›ciowego w tej kategorii literatury. Dziewięć kÅ‚amstw o pracy to wÅ‚aÅ›nie taka pozycja. Prowokuje do myÅ›lenia.
„Forbes”

To jedna z najbardziej prowokacyjnych, przejrzyÅ›cie napisanych książek na temat pracy, jakie kiedykolwiek czytaÅ‚em, napisana przez znanego badacza przy wspóÅ‚pracy wpÅ‚ywowego menedżera talentów. Przygotuj siÄ™ na to, że po jej przeczytaniu wyrzucisz do kosza swój plan strategiczny i zrezygnujesz z wszechstronnoÅ›ci na rzecz rozwijania swojego najwiÄ™kszego talentu.
Adam Grant, autor bestsellerów Dawaj i bierz oraz Buntownicy

Uczy krytycznego i nieszablonowego podejÅ›cia do tego, w jaki sposób pracujemy, i pokazuje, jak moglibyÅ›my robić to inaczej.
„Financial Times”

Dziewięć kÅ‚amstw o pracy Marcusa Buckinghama i Ashleya Goodalla — najlepsza książka o zarzÄ…dzaniu, jaka ukazaÅ‚a siÄ™ w roku 2019 — kwestionuje wyzwania leżące u podstaw wspóÅ‚czesnych praktyk menedżerskich, wÅ›ród których jest wiele pochodzÄ…cych jeszcze z czasów Druckera. W ten sposób daje pewien wglÄ…d w nowy paradygmat zarzÄ…dzania, lepiej dostosowany do obecnych czasów.
magazyn „strategy+business"

Dodaj do koszyka Dziewięć kłamstw o pracy

 

Osoby które kupowały "Dziewięć kłamstw o pracy", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu

Dodaj do koszyka Dziewięć kłamstw o pracy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Dziewięć kłamstw o pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.