reklama - zainteresowany?

Dwa jabłka Adama - Sensus

Dwa jabłka Adama
ebook
Autor: Ewa Podsiadły-Natorska
ISBN: 978-83-283-6194-2
stron: 440, Format: ebook
Data wydania: 2019-07-04
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Dwa jabłka Adama

Tagi: Literatura obyczajowa i romans

MiÅ‚ość, pożądanie i zdrada oczami mężczyzny, który znalazÅ‚ siÄ™ na rozdrożu.

On - wzorowy mąż i ojciec, utrzymujący rodzinę z pracy tłumacza.

One - wzorowa żona i matka oraz jego koleżanka z zamierzchłej przeszłości.

Przypadkowe spotkanie Adama i Diany w ich rodzinnych stronach staje siÄ™ poczÄ…tkiem erotycznej i psychologicznej gry pomiÄ™dzy nimi, w którÄ… wkrótce zostaje wciÄ…gniÄ™ta również jego żona Lidka. Z pozoru zwykÅ‚y romans okazuje siÄ™ niemożliwy do zakoÅ„czenia, a fascynacji koleżankÄ… z dzieciÅ„stwa ulega też żona Adama. Prowadzi to do trudnego, poliamorycznego ukÅ‚adu, w którym wszyscy troje bÄ™dÄ… musieli zweryfikować wszystko, w co do tej pory wierzyli.

W tym menage a trois - gospodarstwie domowym trzech osób - powstaje wzajemna sieć skomplikowanych i dzikich uzależnieÅ„, w której bÄ™dzie siÄ™ jeszcze musiaÅ‚o znaleźć miejsce dla maÅ‚ego dziecka.

"Musiała wiedzieć, że kochał się z Dianą - nawet jeśli nie dzisiaj, to niedawno. Nie była głupia, miała świadomość, co ich połączyło. A składając swoją niemoralną propozycję, wyraziła zgodę, by tego nie przerywali. Miał więc je obie i fakt, że kochał się z jedną i drugą tego samego dnia, nagle stracił znaczenie. Bo obie były ważne. Bo bez obu nie było życia."

fragment książki

Dodaj do koszyka Dwa jabłka Adama

 

Osoby które kupowały "Dwa jabłka Adama", wybierały także:

  • Przeczucie
  • Pami
  • Fatalne zwi
  • Perfectly wrong
  • Annika

Dodaj do koszyka Dwa jabłka Adama

Spis treści

Dwa jabłka Adama eBook -- spis treści

 

Część I 9

 

Część II 115

Część III 165

Część IV 287

Część V 437

Dodaj do koszyka Dwa jabłka Adama

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.