reklama - zainteresowany?

Dwa jabłka Adama - Sensus

Dwa jabłka Adama
Autor: Ewa Podsiadły-Natorska
ISBN: 978-83-283-4687-1
stron: 440, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2019-07-04
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 39,67 zł)
Oszczędzasz: 70% (-27,77 zł)

Dodaj do koszyka Dwa jabłka Adama

Tagi: Literatura obyczajowa i romans

Miłość, pożądanie i zdrada oczami mężczyzny, który znalazł się na rozdrożu.

On - wzorowy mąż i ojciec, utrzymujący rodzinę z pracy tłumacza.

One - wzorowa żona i matka oraz jego koleżanka z zamierzchłej przeszłości.

Przypadkowe spotkanie Adama i Diany w ich rodzinnych stronach staje się początkiem erotycznej i psychologicznej gry pomiędzy nimi, w którą wkrótce zostaje wciągnięta również jego żona Lidka. Z pozoru zwykły romans okazuje się niemożliwy do zakończenia, a fascynacji koleżanką z dzieciństwa ulega też żona Adama. Prowadzi to do trudnego, poliamorycznego układu, w którym wszyscy troje będą musieli zweryfikować wszystko, w co do tej pory wierzyli.

W tym menage a trois - gospodarstwie domowym trzech osób - powstaje wzajemna sieć skomplikowanych i dzikich uzależnień, w której będzie się jeszcze musiało znaleźć miejsce dla małego dziecka.

"Musiała wiedzieć, że kochał się z Dianą - nawet jeśli nie dzisiaj, to niedawno. Nie była głupia, miała świadomość, co ich połączyło. A składając swoją niemoralną propozycję, wyraziła zgodę, by tego nie przerywali. Miał więc je obie i fakt, że kochał się z jedną i drugą tego samego dnia, nagle stracił znaczenie. Bo obie były ważne. Bo bez obu nie było życia."

fragment książki

Dodaj do koszyka Dwa jabłka Adama

 

Osoby które kupowały "Dwa jabłka Adama", wybierały także:

  • Przeczucie
  • Start a Fire. Runda pierwsza
  • Pami
  • Fatalne zwi
  • Maddox. Prywatne imperium #3

Dodaj do koszyka Dwa jabłka Adama

Spis treści

Dwa jabka Adama -- spis treci

 

Cz I 9

 

Cz II 115

Cz III 165

Cz IV 287

Cz V 437

Dodaj do koszyka Dwa jabłka Adama

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.