reklama - zainteresowany?

Cztery sekundy do stracenia - Sensus

Cztery sekundy do stracenia
ebook
Autor: K.A. Tucker
ISBN: 978-8-3798-8431-5
stron: 560, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-06
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Cztery sekundy do stracenia

Tagi: Literatura kobieca

Nie masz lat, miesięcy, tygodni, aby wpłynąć na czyjeś życie.Masz wyłącznie sekundy. Sekundy by wygrać lub by wszystko stracić.Prowadzenie lokalu ze striptizem nie jest tak fascynujące jak uważa większość facetów. Dwudziestodziewięcioletni Cain pracuje głównie nocą, jego załoga nadaje się do psychiatryka i regularnie odwiedza go policja. Zaczyna jednak wierzyć, że to także jego misja. Pewnego dnia piękna Charlie Rourke staje w drzwiach klubu, przez co wszystko się sypie. Zasady Caina zostają wystawione na ciężką próbę. Minęło sporo czasu odkąd dokonała tego jakakolwiek kobieta...Dwudziestodwuletnia Charlie Rourke potrzebuje szybkich pieniędzy, by zniknąć, nim będzie za późno. Ściąganie ciuchów na scenie nie jest jej wymarzoną pracą. Gdy koleżanki marzą, by usidlić seksownego i troskliwego szefa, Charlie nie jest nim zainteresowana. Szczególnie dlatego, że Charlie Rourke nie istnieje, a dziewczyna, która ją udaje, nie może pozwolić sobie na rozproszenie uwagi niechcianym romansem.Niestety Charlie szybko odkrywa, że nie ucieknie przed uczuciem jakim darzy swojego szefa. Obawia się jednak, że strata Caina, gdy ten dowie się w co dziewczyna jest zamieszana, będzie bardziej bolesna niż którakolwiek z czekających ją kar.

Dodaj do koszyka Cztery sekundy do stracenia

 

Osoby które kupowały "Cztery sekundy do stracenia", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Driven. NamiÄ™tność silniejsza niż ból
  • Sweet Cheeks. Zapach namiÄ™tnoÅ›ci
  • Sweet Ache. Krew gÄ™stsza od wody. Seria Driven
  • Pokusy i Å‚akocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miÅ‚oÅ›ci

Dodaj do koszyka Cztery sekundy do stracenia

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Cztery sekundy do stracenia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.