reklama - zainteresowany?

Czego się nie robi dla mężczyzny - Sensus

Czego się nie robi dla mężczyzny
ebook
Autor: Gilles Legardinier
Tytuł oryginału: Demain j'arrĂŞte!
Tłumaczenie: Marta Olszewska
ISBN: 978-83-7999-105-1
Format: ebook
Data wydania: 2014-06-12
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 25,44 zł (poprzednio: 29,93 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,49 zł)

Dodaj do koszyka Czego się nie robi dla mężczyzny

Tagi: Literatura kobieca

"NAJWIĘKSZY HIT TEGO LATA! PONAD PÓŁ MILIONA SPRZEDANYCH EGZEMPLARZY W SAMEJ FRANCJI! Zabawna, wzruszająca i pełna optymizmu powieść, która zdobyła już serca francuskich czytelniczek, a teraz szturmem podbija kolejne światowe rynki. Julie popełniła w życiu niejedno głupstwo. Godzinami można by opowiadać o tym, jak to wkładała sweter, zbiegając pędem po schodach, albo jak naprawiała wtyczkę elektryczną, trzymając kable w ustach, albo jeszcze, jak obudziła się w niej obsesja na punkcie nowego sąsiada, wskutek czego jej dłoń zaklinowała się w skrzynce na listy... To wszystko jednak jest niczym w porównaniu z absurdalnymi pomysłami, które zacznie realizować, chcąc za wszelką cenę zbliżyć się do tajemniczego mężczyzny. Bez wahania rzuci pracę i zmieni tryb życia, wprawiając w zdumienie najbliższych. Julie będzie miała jednak przed oczyma tylko jeden cel. Tylko dla kogo tak naprawdę zdecydowała się popełnić największe głupstwo swojego życia? I ile ją to będzie kosztować? Nie sposób się oprzeć urokowi i ekstrawagancji bohaterki, która wydaje się literacką wersją słynnej filmowej Amelii. "

Dodaj do koszyka Czego się nie robi dla mężczyzny

 

Osoby które kupowały "Czego się nie robi dla mężczyzny", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Driven. Namiętność silniejsza niż ból
  • Sweet Cheeks. Zapach namiętności
  • Sweet Ache. Krew gęstsza od wody. Seria Driven
  • Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości

Dodaj do koszyka Czego się nie robi dla mężczyzny

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Czego się nie robi dla mężczyzny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.