reklama - zainteresowany?

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów - Sensus

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
Autor: Barbara Stawarz
ISBN: 9788301196691
okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Tagi: PWN

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

 

Osoby które kupowały "Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów", wybierały także:

  • SiÅ‚a podÅ›wiadomoÅ›ci. Co wpÅ‚ywa na nasze myÅ›li, odczucia i zachowanie?
  • SiÅ‚a innych
  • SiÅ‚a serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu
  • Jak wysÅ‚ać psa na wakacje. Felietony
  • Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Spis treści

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.