reklama - zainteresowany?

Ciszej, proszę - Sensus

Ciszej, proszę
mp3
Autor: Susan Cain
Tłumaczenie: Jerzy Korpanty
ISBN: 9788380876866
Format: mp3
Data wydania: 2019-04-12
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 35,92 zł (poprzednio: 44,35 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,43 zł)

Dodaj do koszyka Ciszej, proszę

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Rozwój osobisty

Cicha rewolucja...

Co najmniej jedna trzecia spośród osób, które znamy, to introwertycy. To ci, którzy wolą słuchać niż mówić, czytać książki niż chodzić na przyjęcia. Są oni pomysłowi i twórczy, ale nie lubią się promować; wolą pracować samodzielnie niż w zespole. Choć często mówi się o takich osobach „ciche” i „spokojne”, to właśnie introwertykom zawdzięczamy wiele z najwspanialszych dokonań – od słynnych słoneczników van Gogha do pierwszego komputera osobistego.

Ta napisana z pasją, oparta na wynikach badań naukowych, pełna zapadających w pamięć fascynujących opowieści o rzeczywistych osobach książka pokazuje nam, jak bardzo nie docenia się introwertyków oraz ile na tym traci nasz rozgadany świat.

Korzystając z wyników najnowszych badań z dziedziny psychologii oraz neurobiologii, autorka ujawnia zadziwiające, mało znane dotąd różnice między ekstrawertykami a introwertykami.

Zapewne najbardziej inspirującym aspektem Ciszej, proszę… jest to, że Susan Cain prezentuje nam galerię introwertyków, którzy odnieśli sukces – od superinteligentnego, niezwykle dynamicznego prelegenta, który po wykładach odzyskuje siły w samotności, do osiągającego rekordowe wyniki sprzedaży akwizytora, który w spokoju swoich czterech ścian korzysta z mocy, jaką daje mu zadawanie pytań. Wreszcie autorka udziela nam mnóstwa bezcennych rad dotyczących m.in. tego, w jaki sposób lepiej i skuteczniej radzić sobie z różnicami w relacjach introwertyk/ekstrawertyk, jak wzmacniać poczucie własnej wartości w introwertycznym dziecku oraz czy i kiedy warto „udawać” ekstrawertyka.

Ta niezwykła książka na zawsze już zmieni nasz sposób postrzegania introwertyków oraz, co równie ważne, to, w jaki sposób introwertycy postrzegają samych siebie.

***

Dla mnie, jako introwertyka, którego często napominano, by zachowywał się jak ekstrawertyk, informacje zawarte w tej książce są niezwykle pouczające i przydatne zarazem. Wykorzystując wyniki badań neurobiologicznych oraz wiele studiów poszczególnych przypadków, Susan Cane omawia siłę i potencjał tkwiący w introwertykach oraz zalety bycia cichym i spokojnym w naszym hałaśliwym i rozkrzyczanym świecie.
Andrew Weil, autor książek Healthy Aging oraz Spontaniczne szczęście

Dodaj do koszyka Ciszej, proszę

Spis treści

Ciszej, proszę Audiobook -- spis treści

Uwaga autorki

WPROWADZENIE. Północna i południowa strona temperamentu

CZĘŚĆ PIERWSZA. Ideał Ekstrawertyka

NA SCENĘ WKRACZA „SUPERFAJNY GOŚĆ”. Jak ekstrawersja stała się naszym ideałem kulturowym

MIT CHARYZMATYCZNEGO LIDERA. Kultura osobowości sto lat później

KIEDY WSPÓŁPRACA ZABIJA KREATYWNOŚĆ. Nowy syndrom grupowego myślenia i siła pracy w samotności

CZĘŚĆ DRUGA. Twoja filozofia, twoje ja?

CZY TEMPERAMENT TO PRZEZNACZENIE? Geny, wychowanie i hipoteza orchidei

DALEJ NIŻ TEMPERAMENT. Rola wolnej woli (oraz sekret skutecznego publicznego przemawiania dla introwertyków)

 „FRANKLIN BYŁ POLITYKIEM... TYMCZASEM ELEANOR MÓWIŁA PROSTO Z SERCA”. Dlaczego bycie cool jest przereklamowane

DLACZEGO NA WALL STREET NASTĄPIŁ KRACH, PODCZAS GDY WARREN BUFFETT PROSPEROWAŁ W NAJLEPSZE? Różnice w sposobie myślenia (oraz przetwarzaniu dopaminy) między introwertykami i ekstrawertykami

CZĘŚĆ TRZECIA. Czy Ideał Ekstrawertyka istnieje we wszystkich kulturach?

MIĘKKA SIŁA. Azjoamerykanie a Ideał Ekstrawertyka

CZĘŚĆ CZWARTA. Jak dobrze kochać, jak dobrze pracować

KIEDY POWINIENEŚ POSTĘPOWAĆ BARDZIEJ EKSTRAWERTYCZNIE, NIŻ NORMALNIE MIAŁBYŚ NA TO OCHOTĘ?

KŁOPOTY Z WZAJEMNYM POROZUMIENIEM. Jak rozmawiać z przedstawicielami przeciwnego typu osobowości

GDYBY SZEWC BYŁ GENERAŁEM... Jak wychowywać ciche i spokojne dzieci w świecie, który nie jest w stanie ich usłyszeć

PODSUMOWANIE. W Krainie Czarów

Kilka uwag na temat dedykacji

Kilka uwag na temat terminów introwertyczny i ekstrawertyczny

Dodaj do koszyka Ciszej, proszę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.