reklama - zainteresowany?

Ciemniejsza strona Greya - Sensus

Ciemniejsza strona Greya
ebook
Autor: E L James, Monika Wiśniewska
Tytuł oryginału: Fifty Shades Darker
ISBN: 978-83-8110-030-4
Format: ebook
Data wydania: 2017-02-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 27,12 zł (poprzednio: 33,48 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,36 zł)

Dodaj do koszyka Ciemniejsza strona Greya

Tagi: Literatura kobieca

W środku zdjęcia z planu filmowego Wydanie filmowe drugiego tomu najlepiej sprzedającej się trylogii ostatniej dekady! Zawiera zdjęcia z planu filmowego opatrzone komentarzem autorki oraz fragment Ciemniejszej strona Greya z perspektywy Christiana! Młodziutką studentkę Anę Steele i charyzmatycznego miliardera Christiana Greya połączył niecodzienny układ, który z czasem przerodził się w coś znacznie głębszego. Jednak demony Greya zwyciężyły, Ana zerwała uzależniający związek i zajęła się karierą. Rozstanie okazuje się bolesne. Ogarnięci obsesyjną tęsknotą kochankowie nie potrafią bez siebie żyć. Kiedy więc Christian proponuje Anie zupełnie nowy układ, dziewczyna nie potrafi mu odmówić. Wkrótce zaczynają uczyć się siebie nawzajem. Christian walczy z wieczną potrzebą kontroli i stopniowo oswaja drzemiące w nim demony. Ana uczy się życia w luksusie i broni własnej niezależności. Kiedy wydaje się, że świat miłości, pasji i nieskończonych możliwości stoi przed nimi otworem, ciemne chmury gromadzą się nad luksusowym wieżowcem, w którym mieszkają Wydanie zawiera fragment Ciemniejszej strona Greya z perspektywy Christiana

Dodaj do koszyka Ciemniejsza strona Greya

 

Osoby które kupowały "Ciemniejsza strona Greya", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Driven. NamiÄ™tność silniejsza niż ból
  • Sweet Cheeks. Zapach namiÄ™tnoÅ›ci
  • Sweet Ache. Krew gÄ™stsza od wody. Seria Driven
  • Pokusy i Å‚akocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miÅ‚oÅ›ci

Dodaj do koszyka Ciemniejsza strona Greya

Spis treści

Dodaj do koszyka Ciemniejsza strona Greya

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.