Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? - Sensus
TÅ‚umaczenie: brak
ISBN: 978-8-3756-1674-3
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-04
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 34,90 zł
Ogromne możliwoÅ›ci technologii komputerowych zrewolucjonizowaÅ‚y zarzÄ…dzanie. StworzyÅ‚y też wielkie nadzieje, które nie zawsze siÄ™ speÅ‚niÅ‚y.
JednÄ… z tych niespeÅ‚nionych nadziei jest Business Intelligence. ÅšledzÄ…c historyczny rozwój BI oraz odwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do swoich doÅ›wiadczeÅ„ praktycznych, autor dowodzi, że gÅ‚ównym powodem niespeÅ‚nionych oczekiwaÅ„ zwiÄ…zanych z BI nie sÄ… komputery, ale czÅ‚owiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.
Å»aden komputer (przynajmniej na razie) nie zastÄ…pi menedżera ani analityka w przemyÅ›lanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywnoÅ›ci. Autor nie tylko pokazuje sÅ‚aboÅ›ci obecnie stosowanych rozwiÄ…zaÅ„, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracujÄ….
PrzemysÅ‚aw Radziszewski – konsultant z ogromnym doÅ›wiadczeniem biz-nesowym, lider kilkudziesiÄ™ciu wdrożeÅ„ z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitaÅ‚em, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.
Osoby które kupowały "Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?", wybierały także:
- Rozmówki francuskie dla bystrzaków 19,67 zł, (5,90 zł -70%)
- Rozmówki niemieckie dla bystrzaków 19,67 zł, (5,90 zł -70%)
- Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków 19,67 zł, (5,90 zł -70%)
- ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe 34,06 zł, (10,90 zł -68%)
- English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
Spis treści
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? eBook -- spis treści
Wstęp
Rozdział 1
Historia pojęcia Business Intelligence
1.1. Wielki powrót Business Intelligence?
1.2. WspóÅ‚czesna historia Business Intelligence
1.3. Specjaliści ds. Business Intelligence
1.4. RozwiÄ…zania sprzed ery Business Intelligence
1.5. Era Business Intelligence
1.6. PrzyszÅ‚ość Business Intelligence – Business Intelligence Ultimate
Rozdział 2
Defi nicja – klucz do prawidÅ‚owego wdrożenia Business Intelligence
2.1. Propozycja defi nicji Business Intelligence
2.2. Pozyskiwanie i rejestrowanie danych
2.3. Przechowywanie danych
2.4. Przetwarzanie danych
2.5. Publikowanie danych
2.6. Cele polityki Business Intelligence
Rozdział 3
Zasoby firmy
3.1. Klient jako zasób
3.2. Produkt jako zasób fi rmy
3.3. Przedstawiciel handlowy jako zasób
Rozdział 4
ŹródÅ‚a danych
4.1. Dokumenty jako źródÅ‚o danych
4.2. System CRM
6 Spis treści
4.3. Nowe źródÅ‚a danych