reklama - zainteresowany?

Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów - Sensus

Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów
ebook
Autor: Dominik Kaznowski
ISBN: 978-8-3011-8376-9
Format: ebook
Data wydania: 2017-01-27
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 11,92 zł (poprzednio: 14,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-2,98 zł)

Dodaj do koszyka Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

Tagi: PWN

Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor podpowiada, przedstawiając konkretne przykłady, jak prowadzić firmy blog, aby było to efektywne. Poznaj najnowsze trendy, najskuteczniejsze wpisy, najlepsze przykłady.

Dodaj do koszyka Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

 

Osoby które kupowały "Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów", wybierały także:

  • SiÅ‚a podÅ›wiadomoÅ›ci. Co wpÅ‚ywa na nasze myÅ›li, odczucia i zachowanie?
  • SiÅ‚a innych
  • SiÅ‚a serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu
  • Jak wysÅ‚ać psa na wakacje. Felietony
  • Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej

Dodaj do koszyka Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

Spis treści

Blogi firmowe. Jak tworzy

Dodaj do koszyka Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.