reklama - zainteresowany?

Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą - Sensus

Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą
ebook
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-246-3480-4
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2011-11-02
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)

Dodaj do koszyka Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą

Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą
"Mistrz sprzedaży" w promocyjnej cenie >>

Handlowa wirtuozeria

  • Co różni mistrza od arcymistrza?
  • Jak mÄ…drze wywierać wpÅ‚yw?
  • Czy uczciwość popÅ‚aca?

Chcesz zostać świetnym handlowcem? Polecamy Ci Mistrza sprzedaży - to książka, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.

A może już teraz jesteś naprawdę dobry w tym, co robisz?

Bycie tylko jednym z wielu dobrych handlowców przestało Cię satysfakcjonować? Szukasz czegoś więcej, by zaspokoić swoje ambicje? Możesz zostać arcymistrzem, prześcignąć całą konkurencję, stanąć na najwyższym podium i spojrzeć na wszystkich z góry. Oto książka, która podsyci Twoją potrzebę osiągnięcia spektakularnego sukcesu, wskaże Ci cienką linię, oddzielającą handlowca dobrego od wybitnego, i pokaże, jak ją przekroczyć.

Jednak satysfakcja to nie wszystko… BÄ™dÄ…c niedoÅ›cignionym geniuszem handlu, perfekcyjnym wirtuozem sprzedaży, otrzymujesz godnÄ… Twojej pracy nagrodÄ™. Åšwietni handlowcy zarabiajÄ… oczywiÅ›cie bardzo dobrze, ale wybitni handlowcy nie majÄ… żadnych limitów wynagrodzeÅ„! Potrzebujesz jeszcze czasu do namysÅ‚u?

To NIE jest książka dla osób, które:
  • chcÄ… siÄ™ nauczyć sprzedawać, bo nie majÄ… nic lepszego do roboty;
  • majÄ… ochotÄ™ dowiedzieć siÄ™ czegoÅ› na temat technik sprzedaży;
  • w sprzedaży poszukujÄ… Å‚atwego zarobku;
  • tylko dla tych, którzy chcÄ… wzbić siÄ™ ponad przeciÄ™tność!

Dodaj do koszyka Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą

 

Osoby które kupowały "Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą

Spis treści

Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą eBook -- spis treści

Wprowadzenie. Czym różni się mistrz od arcymistrza? (7)

1. Sukces w sprzedaży? Prostsze, niż może się wydawać (11)

  • Dwie metody na osiÄ…gniÄ™cie sukcesu w sprzedaży (11)
  • Różne definicje sukcesu (12)
  • Konsekwencja (23)
  • Etapy rozwoju handlowca (24)
  • Kiedy trwać w decyzji, a kiedy zrezygnować (29)

2. Czy może być coś bardziej oczywistego? Jak zaplanować cele (33)

  • Znam - Rozumiem - StosujÄ™ (33)
  • FormuÅ‚a C - M - S (35)
  • Dlaczego mamy problem z realizacjÄ… celów? (36)
    • Rozmycie (37)
    • Dystraktory (38)
  • PodejÅ›cie do wytyczania celów (39)
  • Wytyczanie celów - warsztat (46)
    • Etap 1. Cele, czyli to, czego naprawdÄ™ chcesz (48)
    • Etap 2. Precyzja, czyli okreÅ›l termin realizacji (55)
    • Etap 3. Powód, czyli jak bardzo tego pragniesz (57)
    • Etap 4. Plan, czyli co trzeba zrobić (62)
    • Etap 5. DziaÅ‚anie, czyli co zrobić teraz (63)
  • Co dalej? (65)
    • Kontakt (65)
    • Elastyczność (65)
    • CzÄ™stotliwość (66)

3. Czy uczciwość popłaca? Sprzedaż etyczna a nieetyczna (67)

  • "Etyka" wokół nas (71)
  • Jak wpÅ‚ywać na decyzje klienta? (72)
  • Argumentowanie (77)
  • Jak i skÄ…d czerpać niezbÄ™dne kompetencje? (78)
  • W jakich sytuacjach używać argumentów? (81)
    • Erozja relacji (88)
    • Tworzenie niewÅ‚aÅ›ciwych relacji (90)
    • Deficyt kompetencji (96)

4. Czasami trzeba trochę przycisnąć. Mądre wywieranie wpływu (97)

  • To, co dziaÅ‚a zawsze - zasady i techniki wpÅ‚ywu uniwersalnego (104)
    • Budowanie kontaktu (105)
    • Dostrojenie (105)
    • Dostrojenie - prowadzenie (107)
    • Dostrojenie - prowadzenie - zmiana (109)
    • Negacje i pochodne (112)
    • Powtarzanie (116)
  • To co dziaÅ‚a czasami - wpÅ‚yw ograniczony (119)
    • Spójniki (122)
    • Presupozycje (133)
    • SÅ‚owa-klucze (145)
    • SÅ‚owa-puÅ‚apki (147)
    • JÄ™zyk czasu (147)
    • Akcent i intonacja (149)
    • Postawa (150)
  • MÄ…dre stosowanie technik wywierania wpÅ‚ywu (152)

5. Kto pyta, nie błądzi. Sztuka sprzedaży poprzez zadawanie pytań (155)

  • SiÅ‚a zadawania pytaÅ„ (157)
  • Jak sprzedawać, zadajÄ…c pytania? (161)
  • FormuÅ‚a rozmowy handlowej opartej na pytaniach (194)
    • Metody zamiany zdaÅ„ twierdzÄ…cych na pytania (195)

Następny krok (199)

Bibliografia (201)

Dodaj do koszyka Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.