reklama - zainteresowany?

Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół - Sensus

Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół
ebook
Autor: Radosław Więckowski
ISBN: 978-8-3925-9625-7
stron: 85, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-23
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 28,44 zł (poprzednio: 37,92 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,48 zł)

Dodaj do koszyka Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół

Tagi: Języki obce

• Ponad 2000 najpopularniejszych faÅ‚szywych przyjacióÅ‚ wraz z wymowÄ…, np.:

 advocate [ædvəkət] – orÄ™downik/czka (np. pokoju)  vs lawyer [lɔːjə(r)] – adwokat

• PrzykÅ‚ady sÅ‚ów z wyjaÅ›nieniami, np.:

dialogue - dialogi (w filmach) dialogues - dialogi (w podręcznikach)

recruitment - rekrutacja (do pracy)admissions - rekrutacja (na studia)

sb’s studies - studia (gdy mówimy o czyjiÅ› studiach)degree courses - studia (ogólnie)

• Obszerna prezentacja faÅ‚szywych przyjacióÅ‚ w Å‚atwych do zapamiÄ™tania, kontrastowych zestawieniach, np.:

abstinent - osoba wstrzemięźliwa vs teetotaler - abstynent/ka

  branch - oddziaÅ‚, filia vs line of business - branża

dress - sukienka vs tracksuit - dres

• Użycie faÅ‚szywych przyjacióÅ‚ w kontekstach, np.:

Yesterday I played golf in my new red turtleneck sweater.

Wczoraj grałem w golfa w moim nowym, czerwonym golfie.

 • Testy sprawdzajÄ…ce rozumienie niuansów znaczeniowych

 

 

 

 

Dodaj do koszyka Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół

 

Osoby które kupowały "Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół ", wybierały także:

  • Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
  • Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków
  • English 4 IT. Praktyczny kurs jÄ™zyka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko
  • Superskuteczne strategie opanowania jÄ™zyków obcych. Twój prywatny coach. Wydanie II
  • Niemiecki Fiszki mp3 1000 najważniejszych słów i zdaÅ„

Dodaj do koszyka Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół

Spis treści

Dodaj do koszyka Angielsko-polski słownik fałszywych przyjaciół

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.