reklama - zainteresowany?

Angielski język internetu. Niezbędnik - Sensus

Angielski język internetu. Niezbędnik
Autor: Alisa Mitchel-Masiejczyk, Piotr Szymczak
ISBN: 9788360287477
okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 18,97 zł (poprzednio: 24,64 zł)
Oszczędzasz: 23% (-5,67 zł)

Dodaj do koszyka Angielski język internetu. Niezbędnik

Tagi: Języki obce

Nie wiesz jak napisać e-mail po angielsku? Próbujesz na siłę tłumaczyć zdania z polskiego? Potrzebujesz gotowych zwrotów typowych dla korespondencji biznesowej? Nie jesteś w stanie rozszyfrować wszystkich skrótów w sieci? NIEZBĘDNIK Lingo jest właśnie dla Ciebie.
Autorami książki są dr Alisa Mitchel-Masiejczyk, lektor i wykładowca anglistyki, internautka, oraz Piotr Szymczak, tłumacz przysięgły, specjalista od języka biznesowego, internauta.
Niezbędnik "Angielski język internetu" zawiera: ponad 40 wzorów e-maili.
E-maile biznesowe: prezentacja oferty, spotkanie, aplikacja o pracę, wyjazd służbowy, negocjacje handlowe, e-maile prywatne i towarzyskie, wszystkie wzory z tłumaczeniami, słowniczkiem, komentarzem, wskazówki praktyczne native speakerów i zasady netykiety, język angielski ery web 2.0, przykłady użycia na portalach typu Facebook czy Twitter, blogi, fora, komentarze, zakupy, aukcje: zamawianie, dostawa, reklamacje,słownik terminów internetowych, skróty, zwroty slangowe i tzw. leet.

Dodaj do koszyka Angielski język internetu. Niezbędnik

 

Osoby które kupowały "Angielski język internetu. Niezbędnik", wybierały także:

  • Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
  • Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków
  • English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko
  • Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. Wydanie II
  • Niemiecki Fiszki mp3 1000 najważniejszych słów i zdań

Dodaj do koszyka Angielski język internetu. Niezbędnik

Spis treści

Dodaj do koszyka Angielski język internetu. Niezbędnik

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.