reklama - zainteresowany?

Angielski - Niezbędne zwroty i wyrażenia 2 - Sensus

Angielski - Niezbędne zwroty i wyrażenia 2
mp3
ISBN: 9788377880340
Format: mp3
Data wydania: 2014-02-24
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 21,52 zł (poprzednio: 26,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,38 zł)

Dodaj do koszyka Angielski - Niezbędne zwroty i wyrażenia 2

Tagi: Języki obce

Audio Kurs uczy 650 zwrotów niezbędnych do swobodnego porozumiewania się. Wszystkie wyrażenia zilustrowano zdaniem lub krótkim dialogiem pokazującym ich użycie w kontekście. Niezbędne zwroty i wyrażenia część 2 to doskonałe repetytorium leksykalne dla osób początkujących i średnio zaawansowanych - łącznie z częścią 1 uczy ponad 1300 wyrażeń. Kurs jest unikalnym zestawieniem zwrotów konwersacyjnych, koniecznych do naturalnego komunikowania się. Każdy, kto uczy się języka angielskiego powinien je znać, aby mówić płynnie i swobodnie. Kurs polecamy też wszystkim wyjeżdżającym za granicę.

Spróbuj efekty Cię zaskoczą!

Audio Kurs obejmuje 18 najważniejszych zagadnień, m.in. wygląd, prowadzenie interesu, przestępczość, zdrowie i choroby, finanse, ekonomia, pieniądze, a także stosunki międzyludzkie, czas wolny, nauka, technika i media. Kurs stanowi szczególn1 pomoc dla osób przygotowujących się do nowej matury i FCE. Płyt można słuchać w dowolnym odtwarzaczu CD lub na komputerze.

Dodaj do koszyka Angielski - Niezbędne zwroty i wyrażenia 2

 

Osoby które kupowały "Angielski - Niezbędne zwroty i wyrażenia 2", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
  • Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków
  • ASAP. Jak nauczyć siÄ™ jÄ™zyka obcego tak szybko, jak to możliwe
  • English 4 IT. Praktyczny kurs jÄ™zyka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko

Dodaj do koszyka Angielski - Niezbędne zwroty i wyrażenia 2

Spis treści

Angielski - Niezbędne zwroty i wyrażenia 2 Audiobook -- spis treści

Dodaj do koszyka Angielski - Niezbędne zwroty i wyrażenia 2

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.