reklama - zainteresowany?

A Dictionary of Film Terms and Film Studies - Sensus

A Dictionary of Film Terms and Film Studies
ebook
Autor: Andrzej Weseliński
ISBN: 978-8-3235-1525-8
stron: 110, Format: ebook
Data wydania: 2017-01-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 8,00 zł (poprzednio: 10,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-2,00 zł)

Dodaj do koszyka A Dictionary of Film Terms and Film Studies

Tagi: Języki obce

SÅ‚ownik zawiera okoÅ‚o 500 aktualnych haseÅ‚ wraz z przykÅ‚adami ilustrujÄ…cymi ich użycie. Obejmuje wszystkie aspekty nauk o filmie, zawiera najważniejsze terminy teoretyczne i techniczne zwiÄ…zane z filmem, przeglÄ…d gatunków filmowych i filmowych adaptacji literatury, sÅ‚ownictwo przemysÅ‚u filmowego oraz uwzglÄ™dnia wpÅ‚yw technologii cyfrowych na kino. Publikacja przeznaczona dla studentów anglistyki, kulturoznawstwa, filmoznawstwa i studiów dziennikarskich. A Dictionary of Film Terms and Film Studies has been designed to fulfil the needs of film studies courses and film/literature courses. Now fully revised and updated the second edition of A Dictionary of Film and Television Terms provides comprehensive coverage of all aspects of the discipline of film studies, including key theoretical and technical terms, overviews of film genres and movements, film adaptations of literature, the Hollywood studio system, film industry practices, and the impact of digital technologies in cinema.

Dodaj do koszyka A Dictionary of Film Terms and Film Studies

 

Osoby które kupowały "A Dictionary of Film Terms and Film Studies", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
  • Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków
  • ASAP. Jak nauczyć siÄ™ jÄ™zyka obcego tak szybko, jak to możliwe
  • English 4 IT. Praktyczny kurs jÄ™zyka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko

Dodaj do koszyka A Dictionary of Film Terms and Film Studies

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka A Dictionary of Film Terms and Film Studies

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.