reklama - zainteresowany?

333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć - Sensus

333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć
Autor: Daniel Berg
ISBN: 9788301183509
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 32,68 zł (poprzednio: 38,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,22 zł)

Dodaj do koszyka 333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć

Tagi: Języki obce

Pierwszy w Polsce tak kompletny i obszerny zbiór polsko-niemieckich „fałszywych przyjaciół”. Książka, będąca owocem piętnastoletnich doświadczeń autora jako lektora języka niemieckiego, stanowi solidne opracowanie zagadnienia pułapek języka niemieckiego. Przejrzysta, hasłowa kompozycja tekstu ułatwia znalezienie niezbędnych informacji.
• Kompleksowo omawia typowe błędy leksykalne, które popełniają Polacy uczący się języka niemieckiego.
• Daje konkretną pomoc w poprawnym tłumaczeniu problematycznych niemieckich słów na język polski i z polskiego na niemiecki.
• Odwołuje się do przykładów autentycznych wypowiedzi.
• Zawiera jasne definicje ułatwiające naukę i porządkujące zdobytą wiedzę.
• Uczy, jak nie popełnić faux pas. Książka polecana jest studentom germanistyki, tłumaczom i lektorom, a także wszystkim osobom uczącym się języka niemieckiego: od poziomu B1 do C2, i poszukującym solidnego kompendium.

Dodaj do koszyka 333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć

 

Osoby które kupowały "333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć", wybierały także:

  • Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
  • Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków
  • English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko
  • Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. Wydanie II
  • Niemiecki Fiszki mp3 1000 najważniejszych słów i zdań

Dodaj do koszyka 333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć

Spis treści

Dodaj do koszyka 333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.