reklama - zainteresowany?

333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć - Sensus

333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć
Autor: Daniel Berg
ISBN: 9788301183509
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 32,68 zł (poprzednio: 38,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,22 zł)

Dodaj do koszyka 333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć

Tagi: Języki obce

Pierwszy w Polsce tak kompletny i obszerny zbiór polsko-niemieckich „faÅ‚szywych przyjacióÅ‚”. Książka, bÄ™dÄ…ca owocem piÄ™tnastoletnich doÅ›wiadczeÅ„ autora jako lektora jÄ™zyka niemieckiego, stanowi solidne opracowanie zagadnienia puÅ‚apek jÄ™zyka niemieckiego. Przejrzysta, hasÅ‚owa kompozycja tekstu uÅ‚atwia znalezienie niezbÄ™dnych informacji.
• Kompleksowo omawia typowe bÅ‚Ä™dy leksykalne, które popeÅ‚niajÄ… Polacy uczÄ…cy siÄ™ jÄ™zyka niemieckiego.
• Daje konkretnÄ… pomoc w poprawnym tÅ‚umaczeniu problematycznych niemieckich sÅ‚ów na jÄ™zyk polski i z polskiego na niemiecki.
• OdwoÅ‚uje siÄ™ do przykÅ‚adów autentycznych wypowiedzi.
• Zawiera jasne definicje uÅ‚atwiajÄ…ce naukÄ™ i porzÄ…dkujÄ…ce zdobytÄ… wiedzÄ™.
• Uczy, jak nie popeÅ‚nić faux pas. Książka polecana jest studentom germanistyki, tÅ‚umaczom i lektorom, a także wszystkim osobom uczÄ…cym siÄ™ jÄ™zyka niemieckiego: od poziomu B1 do C2, i poszukujÄ…cym solidnego kompendium.

Dodaj do koszyka 333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć

 

Osoby które kupowały "333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
  • Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków
  • ASAP. Jak nauczyć siÄ™ jÄ™zyka obcego tak szybko, jak to możliwe
  • English 4 IT. Praktyczny kurs jÄ™zyka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko

Dodaj do koszyka 333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka 333 pułapki języka niemieckiego... i jak ich uniknąć

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.