reklama - zainteresowany?

@mory w sieci - Sensus

@mory w sieci
ebook
Autor: Beata Kicińska-Rudzik
ISBN: 978-8-3648-2003-8
stron: 167, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 24,90 zł

Dodaj do koszyka @mory w sieci

Tagi: Literatura kobieca

W książce @mory w sieci sposób zabawny i skandalicznie prawdziwy przekazane są relacje kobiet o poszukiwaniu mężczyzny w sieci. To dokładny przepis na to, jak szukać ukochanego i się nie oszukać.
Trzy przyjaciółki w średnim wieku postanawiają rzucić wyzwanie losowi i znaleźć odpowiednich dla siebie mężczyzn przez Internet. Nie pijaków, brzydali czy kobieciarzy, ale takich z którymi można budować trwały związek. Nie koniecznie idealny, ale skrojony na miarę potrzeb. Podchodzą do tego profesjonalnie - właściwy portal, dobre zdjęcia, szczere chęci, bo przecież o ich przyszłość tu chodzi! Na babskich spotkaniach suto zakrapianych winem opowiadają o swoich zaskakujących przygodach z kolejnymi facetami poznanymi w sieci. Czasami wybuchają salwy śmiechu, czasami płynie potok łez. Uczucia mogą być mieszane... Poznajcie doświadczenia bohaterek i przekonajcie się sami.
Czy sieć to dobre miejsce do budowania trwałych relacji? Na jakie typy mężczyzn można tam trafić? Czy da się szukać miłości za pomocą wyszukiwarki i jasno sprecyzowanych kryteriów? Panowie, zobaczcie jak widzą was kobiety! Książka jest oparta o autentyczne relacje kobiet. Nie ma być tylko lekturą łatwą i przyjemną, czasem jest gorzka i bolesna. Może także pełnić rolę poradnika dla kobiet szukających miłości w świecie Internetu i wirtualnych portali randkowych.



Dodaj do koszyka @mory w sieci

 

Osoby które kupowały "@mory w sieci", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Driven. NamiÄ™tność silniejsza niż ból
  • Sweet Cheeks. Zapach namiÄ™tnoÅ›ci
  • Sweet Ache. Krew gÄ™stsza od wody. Seria Driven
  • Pokusy i Å‚akocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miÅ‚oÅ›ci

Dodaj do koszyka @mory w sieci

Spis treści

Dodaj do koszyka @mory w sieci

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.