reklama - zainteresowany?

Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków - Sensus

Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków
Autor: Sapała Marta
ISBN: 978-8-3642-7003-1
stron: 384, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków

Tagi: Psychologia duszy i umysłu

Nie pamiÄ™tam już, kiedy i dlaczego przyszÅ‚o mi do gÅ‚owy, że kluczem do codziennoÅ›ci może być portfel. Jego zawartość (bÄ…dź jej brak) i to, co siÄ™ z niÄ… robi. PiszÄ™ o tym, co siÄ™ dzieje, gdy spróbuje siÄ™ na jakiÅ› czas radykalnie ograniczyć codziennÄ… konsumpcjÄ™. Oskubać jÄ… do tego, co naprawdÄ™ niezbÄ™dne. Tymczasowy zakupowy post, na podjÄ™cie którego zdecyduje siÄ™ kilkanaÅ›cie gospodarstw domowych z caÅ‚ej Polski, stanie siÄ™ też częściÄ… mojej codziennoÅ›ci. Na dwanaÅ›cie eksperymentalnych miesiÄ™cy. Na caÅ‚y roczny cykl.

Przez ten rok zaglÄ…dam do nie swoich portfeli, spiżarni, szaf i gÅ‚ów. DowiadujÄ™ siÄ™, ile może kosztować przetrwanie, wykoÅ„czenie mieszkania, zaproszenie na Å›wiat czÅ‚owieka. Ile pÅ‚acimy za poczucie bezpieczeÅ„stwa, szacunek, spokój. Jaka jest cena dostÄ™pu do zdrowia, wiedzy, czystego powietrza, wody, chlorofilu. Jak przeliczyć czas na pieniÄ…dze, pieniÄ…dze na przedmioty, przedmioty na relacje. Czy redukcja we wszystkich tych dziedzinach daje swobodÄ™, a może wrÄ™cz przeciwnie uwiera?

Czy "mniej" w jednej dziedzinie oznacza "więcej" w innej? I dlaczego bilans między nimi nie chce się zgodzić?

Dodaj do koszyka Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków

 

Osoby które kupowały "Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków", wybierały także:

  • Szczęśliwa bez winy. Jak uwolnić siÄ™ od poczucia winy i odnaleźć drogÄ™ do szczęścia
  • Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej
  • Borderline, czyli jednÄ… nogÄ… nad przepaÅ›ciÄ…
  • Wojowniczka miÅ‚oÅ›ci. Wspomnienia
  • Kobieta Kompletna. Nie szukaj speÅ‚nienia, bÄ…dź szczęśliwa teraz

Dodaj do koszyka Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.